Пам’ятка споживачу про його права у разі придбання товарів належної якості завантажити
З метою удосконалення інформації у сфері захисту прав споживачів та враховуючи рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України розміщується для висвітлення актуальних питань у сфері захисту прав споживачів наступна інформація:
– законодавство у сфері захисту прав споживачів, зокрема Закон України від 12.05.1991 № 1023 «Про захист прав споживачів»детальніше
– розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №217-р «Про схвалення концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»детальніше,
– розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»детальніше,
– постанову Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833 «Про затвердження порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»детальніше ,
– постанову Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів»детальніше .
– вимоги до роботи закладів ресторанного господарствадетальніше
Органи місцевого самоврядування, відповідно до ст.28 Закону України «Про захист прав споживачів», створивши при їх виконавчих органах структурні підрозділи з питань захисту прав споживачів, мають право:
1) розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів;
2) аналізувати договори, що укладаються продавцями (виконавцями, виробниками) із споживачами, з метою виявлення умов, які обмежують права споживачів;
3) у разі виявлення продукції неналежної якості, фальсифікованої, небезпечної для життя, здоров’я, майна споживачів і навколишнього природного середовища терміново повідомляти про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю і безпекою продукції;
4) у разі виявлення фактів реалізації продукції, яка не супроводжується необхідною, доступною, достовірною, своєчасною інформацією та відповідними документами, або продукції з простроченим строком придатності – тимчасово зупиняти реалізацію продукції до пред’явлення інформації, супровідних документів або припиняти її реалізацію;
5) готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів;
6) подавати до суду позови щодо захисту прав споживачів.
Якщовважаєте, що порушеноВаші права як споживача, звертайтеся до органів, що забезпечують захист прав споживачів:
Адреси і номери телефонів:
- Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області:
м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 17,
тел. (0552) 32-17-36,(0552) 26-26-43;
- Управління захисту споживачів:
м. Херсон,вул. Старообрядницька (Комсомольська), 34
тел.(0552)26-36-06,0913319890.
- Відділ контролю за дотриманням законодавства управління економічної політики департаменту економіки та інвестицій міської ради:
м. Херсон,просп.Ушакова, 37
тел.(0552)49-22-75.