Управління обліку, розподілу та приватизації житла  Херсонської міської ради проводяться консультації та прийом документів щодо приватизації житлових приміщень у гуртожитках та квартир (будинків)за адресою:м. Херсон, просп. Ушакова, 37 каб. 102, тел.: 49-22-75, 49-31-17:

Консультації з питань оформлення документів для приватизації житлапонеділок, четверг, п’ятницяз 9.00 до 12.00 
Прийом документів для приватизації житлових приміщень у гуртожитках та квартир (будинківвівторокз 9.00 до 16.00
Видача свідоцтв про право власності на житло середаз 9.00. до 12.00

Підготовка документів на приватизацію жилих приміщень у гуртожитках здійснюється відповідно до Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках, Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затвердженого наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 та Закону України “Про приватизацію державного житлового фонду”.

Перелік необхідних документів:
1. Заява на ім”я начальника управління обліку, розподілу та приватизації житла  Херсонської міської ради про передачу житла у власність від наймача, за письмовою згодою всіх повнолітніх членів сім”ї, які постійно мешкають в жилому приміщенні, в тому числі тимчасово відсутніх, за якими зберігається право на житло, з обов”язковим визначенням уповноваженого власника жилого приміщення у гуртожитку (за встановленою формою, яка оформлюється в організації по обслуговуванню житла).(заява) За неповнолітніх членів сім”ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачи) або піклувальники. Згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини. Якщо дитина віком від 14 до 18 років, додатково до заяви додається письмова нотаріально засвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників.

2. Довідка про склад сім”ї та займані приміщення (за встановленою формою, яка оформлюється в організації по обслуговуванню житла). (довідка)

3. Довідка ХОУ АТ „Ощадбанк України” (м. Херсон, вул. Чорноморська, 29) про наявність невикористаних житлових чеків у громадян, які приватизують житло.

4. Витяг з протоколу засідання міської громадської комісії з житлових питань про укладання договору найму жилого приміщення у гуртожитку.

5. Копія договору найму жилої площі у гуртожитку.

6. Довідка з попереднього місця проживання про те, що громадяни раніше не приймали участі у приватизації державного житла (після 1992 року).

7.  Копії та оригінали  паспортів, свідоцтв про народження (для неповнолітніх) та ідентифікаційних кодів.

8.  Копії та оригінали  документів про підтвердження родинних відносин.

9. Довідка про відсутність власного житла. (Реєстраційна служба управління юстиції, вул. Червонопрапорна, 30)

10.Технічний паспорт. (комунальне підприємство “Херсонське бюро технічної інвентаризації” Херсонської обласної ради, вул. Червонофлотська, 14)

11. Медична довідкащодо відсутності захворювання на туберкульоз. (Херсонська міська протитуберкульозна поліклініка, вул. Кременчуцька, 71)

12. При наявності надлишків загальної площі та пільги у наймача та членів його сам»ї, до заяви додається відповіднийдокумент (копія посвідчення, довідка та ін.), що підтверджує право на пільгові умови приватизації.

Підготовка документів при передачі державного житла у власність громадян здійснюється відповідно до Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затвердженого наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 №396 та Закону України “Про приватизацію державного житлового фонду”.

Перелік необхідних документів:

1. Заява на ім”я начальника управління управління обліку, розподілу та приватизації житла Херсонської міської ради про передачу житла у власність від квартиронаймача, за письмовою згодою всіх повнолітніх членів сім”ї, які постійно мешкають в даній квартирі, в тому числі тимчасово відсутніх, за якими зберігається право на житло, з обов”язковим визначенням уповноваженого власника квартири (за встановленою формою, яка оформлюється в організації по обслуговуванню житла).(заява) За неповнолітніх членів сім”ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачи) або піклувальники. Згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини. Якщо дитина віком від 14 до18 років, додатково до заяви додається письмова нотаріально засвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників.

2. Довідка житлово-експлуатаційної контори, що обслуговує жилий будинок, про склад сім”ї та займані приміщення (за встановленою формою, яка оформлюється в організації по обслуговуванню житла). (довідка)

3. Довідка ХОУ АТ “Держощадбанк України” (м. Херсон, вул. Чорноморська, 29) про наявність невикористаних житлових чеків у громадян, які приватизують житло.

4. Ордер про надання жилої площі (копія).

5. Довідка з попередніх місць проживання про те, що громадянин раніше не приймав участі у приватизації державного житла (після 1992 року) .

6.  Копії та оригінали  паспортів, свідоцтв про народження (для неповнолітніх) та ідентифікаційних кодів.

7.  Копії та оригінали  документів про підтвердження родинних відносин.8. При наявності надлишків загальної площі та пільги у наймача та членів його сім”ї, до заяви додається відповідний документ (копія посвідчення, довідка і т.і. ), що підтверджує право на пільгові умови приватизації.

9.Технічний паспорт. (комунальне підприємство “Херсонське бюро технічної інвентаризації” Херсонської обласної ради, вул. Червонофлотська, 14)