Шукаєте роботу в Херсоні?
Херсонська міська військова адміністрація інформує, що для Вас є вакансії у Департаменті розвитку об’єктів комунального майна територіальної громади Херсонської міської ради
📌Посада: Директор департаменту
📃Кваліфікаційні вимоги: Вища освіта не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста) за галузями знань – «Право», «Управління та адміністрування», «Публічне управління та адміністрування», «Соціальні та поведінкові науки» (за спеціальністю «Економіка»), вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи відповідно до напрямків діяльності виконавчого органу на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій та закладів незалежно від форм власності не менше 3 років.
📃Функціональні обов’язки: Здійснює керівництво діяльністю департаменту, координує роботу з управління майном права комунальної власності, забезпечує контроль за його використанням та надходження коштів до місцевого бюджету від об’єктів оренди. Укладає договори, контракти, угоди для забезпечення діяльності департаменту, видає довіреності, організовує роботу з кадрами.
✅Посадовий оклад: 8500 грн + надбавка в розмірі до 50 відсотків окладу + щомісячна премія, розмір якої залежить від особистого вкладу в загальний результат роботи.
☎️Резюме просимо надсилати на e-mail: [email protected].⬇️
📌Посада: Начальник відділу координації роботи комунальних підприємств
📃Кваліфікаційні вимоги: Вища освіта не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста) за галуззю знань «Управління та адміністрування», «Публічне управління та адміністрування», вільне володіння державною мовою, комп’ютером, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій та закладів, незалежно від форми власності, не менше 2 років.
📃Функціональні обов’язки: Організація звітування та контроль за правильністю складання звітів керівниками підприємств комунальної власності з питань ефективного управління майном, заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, розробка пропозицій до програми соціально- економічного та культурного розвитку Херсонської міської територіальної громади, у частині, що відповідає завданням діяльності департаменту.
✅Посадовий оклад: 7200 грн + надбавка в розмірі до 50 відсотків окладу + щомісячна премія, розмір якої залежить від особистого вкладу в загальний результат роботи.
☎️ Резюме просимо надсилати на e-mail: [email protected]
📌Посада: Спеціаліст І категорії відділу обліку та планування використання комунального майна
📃Кваліфікаційні вимоги: Базова чи повна вища освіта у галузях знань «Право», «Управління та адміністрування», «Публічне управління та адміністрування», «Соціальні та поведінкові науки» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра, вільне володіння державною мовою, комп’ютером, без вимог до стажу роботи.
📃Функціональні обов’язки: Ведення обліку майна комунальної власності Херсонської міської територіальної громади. Проведення роботи щодо майна, що має ознаки безхазяйного, підготовка відповідних проєктів рішень міської ради щодо приймання-передачі об’єктів. Підготовка інформації на контрольні документи, звернення громадян.
✅Посадовий оклад: 4950 + надбавка в розмірі до 50 відсотків окладу + щомісячна премія, розмір якої залежить від особистого вкладу в загальний результат роботи.
☎️ Резюме просимо надсилати на e-mail: [email protected]