1. Обрати нового постачальника газу. Перевірити, чи компанія має право на постачання газу можна на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у галузі енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Для цього слід зайти за посиланням, потім вибрати розділ «Ліцензійний реєстр НКРЕП» та натиснути на нього. Опісля файл із повним переліком ліцензіатів НКРЕКП завантажиться на комп’ютер. У цьому електронному списку треба знайти постачальника природного газу за його юридичною назвою та у розділі «статус ліцензії» перевірити її чинність.

Загалом ліцензії на торгівлю газом в Україні мають понад 500 компаній, проте не всі з них уже створили необхідну інфраструктуру для роботи з побутовими клієнтами (контакт-центри, системи формування платіжок тощо).

2. Подати заяву-приєднання встановленого зразка до нового постачальника. Це можна зробити як на сайті нового постачальника, так й надіслати йому скановану/сфотографовану заяву на електронну скриньку.

Разом із заявою-приєднанням споживач пред’являє постачальнику:

· документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);

· документ, що посвідчує особу споживача (паспорт), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);

· інші документи, які може вимагати постачальник (перелік яких має бути визначений на сайті такого постачальника). Наприклад, це може бути останній рахунок за розподіл або постачання газу.

Заяву також може подати й довірена особа власника приміщення, проте вона мусить мати оформлену належним чином довіреність.

3. Очікувати повідомлення від нового постачальника про дату, з якої здійснюватиметься постачання природного газу. Нова компанія має для цього термін до 20 днів, однак конкуренція уже змушує компанії реагувати швидше..

4. Отримати остаточний рахунок від попереднього постачальника протягом шести тижнів. Розрахуватись із попереднім постачальником упродовж десяти днів з моменту отримання рахунку. Якщо ж ви не погоджуєтеся із таким рахунком, тоді слід звернутися до суду.

Важливо, що відсутність індивідуального газового лічильника не є перешкодою для зміни постачальника.

Що потрібно знати під час зміни постачальника?

1. Споживач не контактує зі старим постачальником та не зобов’язаний отримувати довідку про відсутність боргу. Угода про постачання газу із попередньою газовою компанією розривається автоматично з моменту укладання угоди із новою.

2. Новий постачальник має право відмовити споживачеві у підписанні договору за наявності боргів перед старим постачальником. Водночас наявність боргів більше не є завадою для процедури зміни постачальника. Якщо клієнт визнає борги, їх потрібно буде сплатити чи реструктурувати.

3. Якщо людина не погоджується з нарахуваннями за спожитий газ, наприклад, через застосування так званих «теплових» коефіцієнтів, то боргове питання можна і потрібно вирішувати в судовому порядку. При цьому подібні суперечки та судові процеси не мають стати на заваді зміні постачальника. Споживач має право обрати собі нову компанію-постачальника газу.

Які дії нового постачальника?

1. Новий постачальник, отримавши заяву-приєднання, не пізніше ніж на третій робочий день з дня отримання заяви, скеровує повідомлення про намір побутового споживача змінити постачальника природного газу на інформаційну платформу оператора газотранспортної системи. При цьому діючий постачальник автоматично отримує повідомлення про намір його споживача укласти договір з іншим постачальником.

2. Новий постачальник розглядає подані документи та приймає рішення. Зазвичай, постачальник зв’язується з клієнтом протягом двох-трьох днів. Уся процедура на практиці триває близько десяти днів. Максимально передбачений термін для надання відповіді – 20 днів з моменту отримання від споживача заяви-приєднання.

3. У разі згоди постачальника укласти договір із споживачем, він вносить інформацію про нового споживача у свій Реєстр споживачів та з наступного дня починає постачати газ новому споживачеві.

Після завершення процедури зміни постачальника новий постачальник протягом трьох робочих днів письмово повідомляє побутового споживача про дату, з якої здійснюється постачання природного газу.

Куди звертатися:

Відділ адміністративних послуг
просп. Ушакова, 37 (вхід з вул.Преображенської),
щоденно без перерви на обід
понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, субота  – з 9.00 до 16.00
четвер –  13.00 – 20.00

Куди звертатися:

Відділ адміністративних послуг
просп. Ушакова, 37 (вхід з вул.Преображенської),
щоденно без перерви на обід
понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, субота – з 9.00 до 16.00
четвер – 13.00 – 20.00

Куди звертатися:

Відділ адміністративних послуг
просп.Ушакова, 37 ( вхід з вул.Преображенської),
щоденно без перерви на обід

понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, субота  – з 9.00 до 16.00
четвер –  13.00 – 20.00

Як отримати дозвіл на перекриття дорожнього руху під час проведення ремонтних і аварійних робіт

Управління транспорту і зв”язку погоджує проект розпорядження міського голови, який готується управлінням доріг міської ради

Куди звертатися:

Управління доріг

адреса: вул. Суворова, 38, т. 441103

1

Години прийому:

понеділок-четвер з 900 до 1700,

п”ятниця – з 800 до 1545,

обідня перерва – з 1200 до 1245

Призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг

Субсидія – це щомісячна адресна безготівкова допомога сім»ям, що надається за рахунок коштів державного бюджету, для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Субсидія є безповоротною i її отримання не пов»язане i не тягне за собою зміни форми власності житла.

Субсидія надається

– на 6 місяців – для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, як правило;

– на 12 місяців – за бажанням, для сімей, що складаються з числа пенсіонерів, які не працюють, та інших непрацездатних громадян;

– на опалювальний період – для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, природного газу, електроенергії, що використовуються для iндивiдуального опалення, та на оплату житлово-комунальних послуг, якщо оплата послуг з теплопостачання провадиться лише в опалювальний період;

– один раз на календарний рік – для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Виплата цієї субсидії проводиться готівкою.

За умови призначення житлової субсидії розмір обов»язкової плати складає:

10 відсотків середньомісячного сукупного доходу у разі якщо у житловому приміщенні зареєстровані і проживають тільки непрацездатні громадяни (пенсіонери, діти, інваліди);

-15 відсотків середньомісячного сукупного доходу для інших категорій сімей.

Розмір обов»язкової плати зменшується у разі економного споживання послуг (за наявності лічильників) при нарахуванні субсидії на наступний період.

Для отримання субсидії при пред»явленні паспорта або іншого документу, що посвідчує особу, громадянин подає:

1.Заяву.

2.Декларацію про доходи і майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні.

3.Довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні (крім пенсіонерів).

4.Паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

5.Відомості про забезпеченність житловою площею (документ на право власності).

6. Відомості про забезпеченнісь комунальними послугами.

Дані, що вносяться до декларації про доходи та майновий стан:

1.Нарахована заробітна плата.

2.Інші грошові виплати, які мають систематичний характер.

3.Стипендії, пенсії, державна соціальна допомога.

4.Доходи від підприємницької діяльності та іншої незалежної професійної діяльності.

5. Усі види винагород, які виплачуються штатним (позаштатним) літературним працівникам, художникам, фотокореспондентам та іншим особам з фонду авторського гонорару.

6.Матеріальне забезпечення на випадок безробіття.

7.Доходи від здавання житлового приміщення (будинку) або інших будов у найм або в оренду,- натуральна оплата праці.

8.Грошове забезпечення військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби.

9.Суми, які виплачуються в порядку відшкодування шкоди, заподіяної працівникові за ушкодження його здоров′я, що пов′язане з виконанням ним трудових обов′язків заробіток учнів та студентів, які поєднують навчання з постійною роботою на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності та господарювання.

10.Одержані аліменти.

11.Фактичний заробіток осіб, які працювали у фізичних осіб, при цьому натуральна частина заробітної плати цих осіб також включається до їх сукупного доходу.

12.Суми індексації грошових доходів населення та компенсації працівникам втрати частини заробітної плати у зв»язку з порушенням термінів їх виплати.

13.Доходи від особистого селянського господарства, земельних ділянок, наданих для ведення городництва, сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки (паю), виділеної внаслідок розпаювання землі.

14.Допомога у зв»язку з тимчасовою непрацездатністю.

15.Інші доходи, які підлягають оподаткуванню відповідно до законодавства.

До майнового стану включаються відомості про інше житло, транспортний засіб, земельну ділянку.

Громадяни несуть відповідальність за надані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

Державними соціальними інспекторами перевіряється достовірність інформації наданої громадянами, що звертаються за призначенням субсидії. У разі виявлення недостовірної інформації, надання субсидії припиняється, зайво отриманні кошти підлягають поверненню в бюджет.

При виявленні недостовірної інформації, сім»я не позбавляється права на отримання субсидії та може її оформити на наступний термін.

В районі працює комісія, яка за заявою громадян розглядає питання призначення субсидій:

– на більшу площу житла, якщо площа житла перевищує встановлені норми: 21 кв.м на кожного зареєстрованого члена сім»ї та додатково 10,5 кв.м на сім»ю;

-у випадку якщо у житловому приміщенні зареєстровані працездатні громадяни працездатного віку, які не працюють, не навчаються та не були зареєстровані у службі зайнятості протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії;

-якщо будь-яка особа, що зареєстрована у житловому примiщеннi, здає в оренду житло;

– якщо сім»я має у своєму володiннi більше ніж одне житло, загальна площа яких перевищує встановлені норми;

– якщо з моменту покупки житла не минув 1 рік;

– якщо сім»я має у своєму володiннi більш ніж один транспортний засіб;

– якщо будь-хто із членів сім»ї протягом 12 місяців перед зверненням за субсидією здійснив купівлю на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім»ї;

– якщо під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім»ї з»ясовано, що будь-хто із членів сім»ї має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно.

– якщо особа, яка звернулась за призначенням субсидії, не є власником житла.

У разі змін цін та тарифів, субсидії призначаються протягом трьох мiсяцiв з часу підвищення розміру платежів. У цому разі перерахунок розміру субсидії, яка діє, проводиться без звернення громадян.

Громадяни зобов»язані щоміся ця сплачувати свою обов′язкову частку витрат на оплату цих послуг.

У разі коли вартість фактично використаної послуги (при наявності лічильників) менша, ніж обов′язкова частка витрат, на оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість. У разі несплати громадянином обов′язкової частки витрат, надання субсидії припиняється за поданням підприємств, що надають житлово-комунальні послуги.

З 1 квітня 2011 року повноваження щодо призначення населенню субсидій делеговано районним у м. Херсоні радам та їх виконавчим органам.

Дніпровський район

Прийом документів для призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг на території Дніпровського району здійснюється щоденно з 8.00 до 17.00 за адресою: м.Херсон, вул.Перекопська,166 каб. 110, телефони: 35-44-65, 35-44-66. Під час опалювального періоду здійснюються виїзні прийоми в смт Зеленівка, смт Антонівка, с.Наддніпрянське

Суворовський район

Прийом документів для призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг на території Суворовського району здійснюється щоденно з 8.00 до 17.00 за адресою: м.Херсон, вул.Маяковського ,8, каб. № 4 та № 5, З початком опалювального періоду прийом громадян, з питань призначення субсидій, також здійснюється на приймальному пункті за адресою : вул. Карбишева,19, приміщення КП «Таврійський».

Корабельний район

Прийом громадян з питань призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива мешканцям Корабельного району м. Херсона здійснюється за попереднім записом за адресою : вул.. Суворова,29, каб. № 111, телефон: 22-98-81 (щоденно з 8.00 до 17.00)

Законом  України від 1 червня 2010 року № 2289 – VI «Про здійснення державних закупівель» розпорядникам  коштів міського бюджету забороняється   укладання   договорів,  які  передбачають витрачаннядержавних коштів,  та оплата  замовником товарів, робіт і послуг без проведення процедур (тендерів), визначених цим Законом.

Процедури державних закупівель  ( тендери ) на закупівлю товарів, робіт і послуг застосовуються  розпорядниками коштів міського бюджету за умови, що річна вартість предмета закупівлі товарів і послуг дорівнює або перевищує 100,0 тисяч гривень, а робіт – 1,0  мільйон гривень.

З метою забезпечення відкритості та прозорості на всіх стадіях державних закупівель, інформація про оголошені тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг за рахунок коштів міського бюджету та результати торгів:

–  друкується в державному офіційному друкованому виданні  – інформаційному бюлетені«Вісник державник закупівель»;

–  розміщується на веб – порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
(https://tender.me.gov.ua);

– розміщується на офіційному сайті Херсонської міської ради (http://www.city.kherson.ua) в розділі «Економічна сфера» на сторінці «Державні закупівлі»;

–  щотижнево друкується в газеті міської ради«Херсонський вісник».

Інформація про оголошені тендери містить відомості про замовника торгів, предмет та обсяги закупівлі,місце та строки поставки товарів, надання послуг та виконання робіт , строки подання учасниками торгів своїх  пропозицій.

Під час проведення процедури відкритих  торгів  пропозиції  конкурсних торгів мають право подавати всі зацікавлені особи.
Фізична чи юридична особа, яка має  намір прийняти участь у тендері, на сам перед, повинна відповідати  кваліфікаційним критеріям встановленим  статтею 16 ЗаконуУкраїни «Про здійснення державних закупівель» , а саме :

–             повинна мати  в наявності обладнання та матеріально-технічну базу, яке необхідне для поставки певного виду товару, надання відповідних послуг та виконання робіт;

–  повинна мати в наявності  працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

– повинна мати можливість документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів;

–  для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник торгів повинен надати баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку провідсутність (наявність) заборгованості за кредитами.

Всі зацікавлені особи мають право отримати документацію конкурсних торгів (при відкритих торгах )  або лист – запрошення щодо участі у процедурі запиту цінових пропозицій. Для цього необхідно особисто звернутися з письмовим підтвердженням про намір взяти участь у торгах до відділу державних закупівель Херсонської міської ради міської ради (просп. Ушакова 37, каб. 312) або надіслати заяву факсимільним зв’язком за номером (0552) 49-12-42; 49-24-05.

При оприлюдненні у вищезазначених  засобах масової  інформації  оголошень про результати торгів зазначається повна назва переможця торгів, його реквізити, сума договору, укладеного зарезультатами тендеру.

Чекаємо на нових учасників тапереможців  тендерів на закупівлю товарів робіт і послуг за рахунок коштів міського бюджету.

Управління споживчого ринку роз’яснює мешканцям міста процедуру обміну або повернення придбаного товару.

Згідно із статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Однак, ця норма закону буде «працювати» лише при наявності таких умов у сукупності:

– право на обмін потрібно реалізувати протягом 14 днів (не рахуючи дня купівлі), якщо більш тривалі терміни не оголошені продавцем;

– товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі особливості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо на момент обміну аналогічного товару у продавця не буде, споживач має право або придбати інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад грошові кошти в розмірі вартості повернутого товаруабо здійснити обмін товару на аналогічний при першому його надходженні в продаж (про що в день надходження такого товару продавець повинен повідомити покупця).

Сплачені за товар кошти повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Увага! Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 (зі змінами та доповненнями) визначено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню:

Продовольчі товари

Лікарські препарати та засоби

Предмети сангігієни

Непродовольчі товари

фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір

корсетні товари

парфюмерно-косметичні вироби

пір’яно-пухові вироби

дитячі іграшки м’які

дитячі іграшки гумові надувні

зубні щітки

мундштуки

апарати для гоління

помазки для гоління

розчіски, гребенці та щітки масажні

сурдини (для духових музичних інструментів)

скрипічні «підборіддя»

рукавички

тканини

тюлегардинні і мереживні полотна

килимові вироби метражні

білизна натільна

білизна постільна

панчішно-шкарпеткові вироби

товари в аерозольній упаковці

друковані видання

лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)

аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом

вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

інструменти для манікюру, педікюру (ножиці, пилочки тощо)

ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Новини міста