Сьогодні під час засідання постійної комісії з питань архітектури, містобудування, естетики, реклами та охорони історичного середовища, депутати, серед іншого, працювали над питанням зовнішньої фасадної реклами, надання дозволів на її розміщення та сплату до міського бюджету податкових зборів. Зокрема, мова йшла про розміщення реклами на тимчасових спорудах однієї з мереж магазинів у Херсоні.
Нагадаємо, що розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад. Через що – розміщення будь-якої зовнішньої реклами, зокрема і фасадної, потребує попереднього узгодження.
“Комісія рекомендуватиме винесення на розгляд виконкому лише ті тимчасові споруди, власники яких узгодили розміщення фасадної реклами, або принаймні подали відповідні заяви”, – зауважив депутат міської ради Олександр Ложичев.
Головний архітектор міста Ігор Юрчак додав, що часто підприємці, орендуючи тимчасові споруди, самовільно змінюють їх зовнішній вигляд, порушуючи вимоги паспорту прив’язки.
Заступниця начальника управління маркетингу міста і туризму міськради Тетяна Дяченко з цього питання зазначила, що починаючи з лютого цього року управління, відповідно до наказу, здійснює рейди на вулицях міста, в ході яких фіксується відсутність оформленої належним чином фасадної реклами. У разі відсутності документів видаються відповідні приписи. Частина власників такої реклами вже звернулася із заявами щодо отримання дозволів до міської ради.
Також «архітектурна» комісія вкотре зауважила, що питання ТС мають розглядатися управлінням містобудування та архітектури спільно з управлінням маркетингу міста і туризму.
За результатами розгляду питання розміщення зовнішньої реклами, комісія доручила управлінню маркетингу міста та туризму підготувати інформацію про власників та орендарів ТС, наявність або відсутність погоджень на розміщення фасадної реклами.