За минулу добу, 24 квітня, працівники Херсонського водоканалу встановили 2 нові засувки на водопровідній мережі, виконали ремонт обладнання на артезіанській свердловині.
Окрім цього промили 177 м каналізаційної мережі, почистили 9 каналізаційних колодязів та ліквідували 3 засмічення каналізації.
Увага! Шановні споживачі Херсонського водоканалу!
Наголошуємо, що вчасно передані вами показники лічильників дають змогу зафіксувати реальні обсяги водоспоживання та сформувати коректні рахунки за використані послуги.
Важливо! Показники лічильників води необхідно передавати навіть тоді, якщо ви нею не користуєтеся. Це стосується і тих споживачів, які тимчасово не перебувають у Херсоні і не користуються водою.
Ми з розумінням ставимось до споживачів, які були вимушені тимчасово залишити наше місто і переїхати на більш безпечні території.
Просимо всіх херсонців регулярно з 25 числа поточного місяця та упродовж трьох робочих днів наступного місяця передавати останні показники приладу обліку води зручним для вас способом:
1. На сайті водоканалу без реєстрації: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/
2. Через особистий кабінет: https://water.kherson.ua/login/
3. За телефонами контакт-центру 095-640-09-07 та 050-396-90-91.
4. У пунктах обслуговування споживачів у Таврійському, Шуменському та Північному мікрорайонах.
5. На вайбер: 050-396-90-91, 095-640-09-07 – для споживачів, які не надавали показники більше року.
Від вас вчасно передані показники + від нас коректні розрахунки = наші гарні стосунки!
Ми щоденно дбаємо про те, щоб ваше повернення до своїх осель було комфортним і ви безперешкодно продовжили користувались послугами Херсонського водоканалу!