Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Кондратенко звітує про роботу за тиждень

Новини
👁 167

Звіт керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Кондратенка щодо роботи, що була проведена за період з 29.06.2021 до 02.07.2021

Відділом звернень прийнято та опрацьовано 136 звернень громадян, проконтрольовано стан виконання, повноту та якість підготовлених відповідей на 233 звернення, з них 25 мали позитивне вирішення, а саме:
– власником магазину «King Size», який розташовано у підвальному приміщенні по вул. Залізнична, буд. 15, замінено аварійну ділянку системи каналізації та відновлено;
– складено акт про підтвердження фактичного місця проживання заявниці та її сім’ї;
– виконані роботи з прочищення мереж дренажної каналізації по вул. Космічній, яка була засмічена побутовими стоками в результаті самовільного підключення каналізаційних систем житлових будинків приватного сектора до міських дренажних мереж;
– ліквідовано підтоплення храму «Трьох Святителів» Православної церкви України;
– відновлено роботу світлофора по вулиці 49-її Гвардійської Херсонської дивізії в районі пішохідного переходу біля будинків 5 та 6;
– виконано роботи з механізованого покосу трави вздовж тротуару по вул. 49 Херсонської Гвардійської дивізії (від вул. Тарле до вул. Нестерова);
– демонтовано незаконно встановлений рекламний носій, розташований на розі вул. Рішельєвської та Старообрядницької;
– 17 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування та інше;
– 1 власнику індивідуального житлового будинку погоджено акт зовнішніх меж земельної ділянки для подальшого виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.
Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 7 запитів на публічну інформацію.


Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:
– підготовлено інформацію, за встановленими ПКМУ електронними формами, до Головного управління ДПІ в Херсонській області про встановлення на території Херсонської міської територіальної громади ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
– підготовлено один проєкт рішення міської ради та проєкт рішення виконавчого комітету міської ради про комісію з питань прийняття до комунальної власності Херсонської міської територіальної громади житлового фонду та об’єктів інфраструктури;
– створено комісію з обстеження будівель та споруд на території міського звалища;
– підготовлено інформацію на особистий прийом у міського голови стосовно нежитлових приміщень у житловому будинку по вул. Богородицькій, 15 у м. Херсоні;
– забезпечено підготовку документів з укладання договорів оренди 5 об’єктів комунальної власності міської територіальної громади (передача в оренду без проведення аукціону в ЕТС «Прозоро. Продажі»);
– підготовлено проєкт рішення міської ради «Про звіт КП «Сервіс-опт» про виконання фінансового плану та роботу за 2020 рік»;
– підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження фінансового плану КП «Сервіс-опт» на 2021 рік»;
– забезпечено проведення незалежної оцінки нерухомого майна по вул. Тракторній, 20 у м. Херсоні.


Архівним відділом прийнято та опрацьовано 5 звернень фізичних та юридичних осіб про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати, 9 – з майнових та земельних питань, проінформовано 11 запитувачів про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста.


З метою надання методично-консультативної допомоги розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів у здійсненні публічних закупівель за минулий тиждень спеціалістами відділу координації публічних закупівель розглянуто 6 річних планів закупівель, 18 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг.


Оголошено результати тендеру на закупівлю послуг з поточного ремонту проїжджих частин вулиць міста, а також послуг з прибирання та підмітання вулиць міста, оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro договори на закупівлю послуг з утилізації сміття з вулиць міста, укладені за результатами тендера.


Для потреб КП «Міське дорожнє управління» оголошено тендер на закупівлю послуг з оренди спецтехніки для механічного прибирання вулиць міста.


Управлінням з питань персоналу міської ради здійснено:
– опрацювання 72 заяв з кадрових питань, підготовки 80 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших кадрових питань, проходження служби;
– опрацювання переліків питань для складання іспиту кандидатів на заміщення 2 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, на які оголошено конкурси;
– підготовку інформаційних довідок щодо 2 кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради;
– забезпечення проведення іспиту на заміщення 2 вакантних посад та підбиття підсумків іспитів щодо 6 кандидатів на заміщення даних вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, ознайомлення їх з результатами іспиту;
– підготовку відповідних матеріалів та забезпечення роботи конкурсної комісії виконавчих органів Херсонської міської ради щодо відбору 6 кандидатів на заміщення 2 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради.

Вам також може сподобатися

Заступник міського голови Володимир Пепель звітує про роботу, що була виконана впродовж тижня
В.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко надає звіт про виконану за минулий тиждень роботу

Новини міста

Головне за місяць