Звіт керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Кондратенка щодо роботи, що була проведена за період з 29.06.2021 до 02.07.2021
Відділом звернень прийнято та опрацьовано 136 звернень громадян, проконтрольовано стан виконання, повноту та якість підготовлених відповідей на 233 звернення, з них 25 мали позитивне вирішення, а саме:
– власником магазину «King Size», який розташовано у підвальному приміщенні по вул. Залізнична, буд. 15, замінено аварійну ділянку системи каналізації та відновлено;
– складено акт про підтвердження фактичного місця проживання заявниці та її сім’ї;
– виконані роботи з прочищення мереж дренажної каналізації по вул. Космічній, яка була засмічена побутовими стоками в результаті самовільного підключення каналізаційних систем житлових будинків приватного сектора до міських дренажних мереж;
– ліквідовано підтоплення храму «Трьох Святителів» Православної церкви України;
– відновлено роботу світлофора по вулиці 49-її Гвардійської Херсонської дивізії в районі пішохідного переходу біля будинків 5 та 6;
– виконано роботи з механізованого покосу трави вздовж тротуару по вул. 49 Херсонської Гвардійської дивізії (від вул. Тарле до вул. Нестерова);
– демонтовано незаконно встановлений рекламний носій, розташований на розі вул. Рішельєвської та Старообрядницької;
– 17 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування та інше;
– 1 власнику індивідуального житлового будинку погоджено акт зовнішніх меж земельної ділянки для подальшого виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.
Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 7 запитів на публічну інформацію.
Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:
– підготовлено інформацію, за встановленими ПКМУ електронними формами, до Головного управління ДПІ в Херсонській області про встановлення на території Херсонської міської територіальної громади ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
– підготовлено один проєкт рішення міської ради та проєкт рішення виконавчого комітету міської ради про комісію з питань прийняття до комунальної власності Херсонської міської територіальної громади житлового фонду та об’єктів інфраструктури;
– створено комісію з обстеження будівель та споруд на території міського звалища;
– підготовлено інформацію на особистий прийом у міського голови стосовно нежитлових приміщень у житловому будинку по вул. Богородицькій, 15 у м. Херсоні;
– забезпечено підготовку документів з укладання договорів оренди 5 об’єктів комунальної власності міської територіальної громади (передача в оренду без проведення аукціону в ЕТС «Прозоро. Продажі»);
– підготовлено проєкт рішення міської ради «Про звіт КП «Сервіс-опт» про виконання фінансового плану та роботу за 2020 рік»;
– підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження фінансового плану КП «Сервіс-опт» на 2021 рік»;
– забезпечено проведення незалежної оцінки нерухомого майна по вул. Тракторній, 20 у м. Херсоні.
Архівним відділом прийнято та опрацьовано 5 звернень фізичних та юридичних осіб про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати, 9 – з майнових та земельних питань, проінформовано 11 запитувачів про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста.
З метою надання методично-консультативної допомоги розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів у здійсненні публічних закупівель за минулий тиждень спеціалістами відділу координації публічних закупівель розглянуто 6 річних планів закупівель, 18 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг.
Оголошено результати тендеру на закупівлю послуг з поточного ремонту проїжджих частин вулиць міста, а також послуг з прибирання та підмітання вулиць міста, оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro договори на закупівлю послуг з утилізації сміття з вулиць міста, укладені за результатами тендера.
Для потреб КП «Міське дорожнє управління» оголошено тендер на закупівлю послуг з оренди спецтехніки для механічного прибирання вулиць міста.
Управлінням з питань персоналу міської ради здійснено:
– опрацювання 72 заяв з кадрових питань, підготовки 80 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших кадрових питань, проходження служби;
– опрацювання переліків питань для складання іспиту кандидатів на заміщення 2 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, на які оголошено конкурси;
– підготовку інформаційних довідок щодо 2 кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради;
– забезпечення проведення іспиту на заміщення 2 вакантних посад та підбиття підсумків іспитів щодо 6 кандидатів на заміщення даних вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, ознайомлення їх з результатами іспиту;
– підготовку відповідних матеріалів та забезпечення роботи конкурсної комісії виконавчих органів Херсонської міської ради щодо відбору 6 кандидатів на заміщення 2 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради.