Звіт керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Кондратенка про роботу, що була проведена з 9 до 13 серпня.
За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, проведено наступну роботу.
Відділом звернень прийнято та опрацьовано 196 звернень громадян; проконтрольовано стан виконання повноту та якість підготовлених відповідей на 293 звернення, з них 66 мали позитивне вирішення. За результатами розгляду звернень громадян:
– відновлено електро- та водопостачання багатоквартирного будинку № 7 корп. 1 по просп. 200-річчя Херсона;
– тимчасово покращено житлові умови двох сімей: надано кімнати у гуртожитках;
– виконано прочищення зливової каналізації по вул. Покришева, 49, корп. 1, 4;
– 21-му заявнику надано матеріальну допомогу на лікування та для часткового покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
– 23-м власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акти зовнішніх меж земельної ділянки для подальшого виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.
Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 12 запитів на публічну інформацію.
Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:
Забезпечено завершення робіт із проведення технічної інвентаризації земельної ділянки під пляжем «Юність» («Лілея»), загальною площею 3,4781 га, отримана технічна документація із землеустрою та Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. На виконання рішення міської ради від 23.07.2021 422-а документи передані комунальному підприємству «Херсонський міський центр земельно-майнових відносин» виконавчого комітету міської ради, для подальшої роботи з метою відновлення пляжу.
Взято участь у засіданні Робочої групи при Херсонській обласній державній адміністрації з опрацювання питання стосовно передачі державного майна, яке у процесі приватизації не увійшло до статутного капіталу господарських товариств, а саме житлових будинків по вул. Університетській, 120, Чорноморській, 60, Іллюші Кулика, 133-б та двох квартир в житловому будинку по вул. Порт-Елеватор, 5 у м. Херсоні.
Ведеться робота стосовно визнання безхазяйними та прийняття до комунальної власності громади мереж водопостачання та водовідведення по вул. Христича Степанівського округу та по вул. Гімназичній, 4 у м. Херсоні.
Забезпечено виготовлення технічної документації на об᾿єкт нерухомості, що розташований на території розформованої селищної ради по вул. Центральна Садиба, 10 у с. Приозерне.
Продовжується робота над картою об’єктів комунальної власності, завантажуються фото цих об᾿єктів на інтерактивну карту м.Херсона у розділ «Мапа об’єктів нерухомості комунальної власності».
Триває процедура продажу з електронного аукціону дев’яти об’єктів комунальної власності, відповідно до рішень міської ради.
Оформлено 22-а договори оренди харчоблоків загальноосвітніх шкіл м. Херсона. Внесення інформації в ЕТС.
З метою надання методично-консультативної допомоги розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів у здійсненні публічних закупівель за минулий тиждень відділом координації публічних закупівель розглянуто, 11 річних планів закупівель, 10 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг.
Також розглянуто та підготовлено рекомендації по тендерних документаціях на закупівлю лінолеуму та послуг з вимірювання контурів заземлення, перевірки ізоляції для потреб управління освіти Херсонської міської ради.
Надано консультаційно-методичну допомогу розпорядникам та одержувачам коштів місцевого бюджету в оголошенні тендеру для потреб:
– Департаменту міського господарства на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту проїжджих частин міста (вул. Соборна, пров. Островського, вул. 49-ї Гвардійської дивізії, Острівське шосе) та капітального ремонту з організації безпеки дорожнього руху транспорту і пішоходів вулично-дорожньої мережі м. Херсона;
– Управління культури Херсонської міської ради на закупівлю послуг:
– з організації та проведення всеукраїнського фестивалю циркового мистецтва;
– звукооператорів для забезпечення святкових заходів на території селищ та сіл міської територіальної громади в рамках проведення заходів до дня міста;
– технічного забезпечення концерту в рамках проведення заходів до дня міста.
Управлінням з питань персоналу міської ради:
– опрацьовано 64 заяви з кадрових питань, підготовлено 52 проєкти розпоряджень міського голови з особового складу про відпустки, відрядження та з інших питань персоналу, проходження служби;
– висвітлено на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів інформацію про кадрові зміни, про оголошення конкурсів у виконавчих органах міської ради, зміни у розділи «Очищення влади».
Відділом організаційного забезпечення зареєстровано 9 доручень, 11 розпоряджень з основної діяльності, 14 – з питань діяльності виконавчих органів міської ради, виданих міським головою.
Архівним відділом прийнято та опрацьовано 8 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та заробітну плату, 6 – з майнових та земельних питань, проінформовано 11-ть запитувачів про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста, архівних фондів постійного зберігання.
Продовжуються консультації щодо організації процесу упорядкування документації реорганізованих селищних рад для подальшої передачі на зберігання.