Керуючий справами виконкому міськради Максим Кондратенко звітує про роботу, проведену з 7 до 11 червня

Новини
👁 167

Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Кондратенко звітує про роботу, проведену у період із 7 до 11 червня.

За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, організовано наступну роботу:

Прийнято, зареєстровано та опрацьовано 271 лист, що надійшов від підприємств, установ та організацій міста та  154 звернення громадян. З метою вирішення порушених у зверненнях питань вжито наступних заходів:

  • організовано та проведено робочу зустріч керівництва Херсонської міської ради із представником Уповноваженого з дотримання права на інформацію та представництва в Конституційному Суді України Віктором БАРВІЦЬКИМ та представником Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в південних областях Олександром ОСТАПЕНКОМ, з питань додержання прав і свобод людини і громадянина в регіоні;
  • АТ «Херсонобленерго» відновило асфальтове покриття по вул. Чорноморській, пошкоджене під час виконання робіт з реконструкції кабельної лінії на ділянці від вул. Перекопської до      вул. Героїв Крут;
  • надано тимчасове  житло одній внутрішньо переміщеній особі у гуртожитку по вул. Комкова, 76 б та  матеріальну допомогу на лікування 6 заявникам.     

У сфері організаційного забезпечення:

  • Організовано проведення позачергового засідання виконкому, на якому розглянуто 9 проєктів рішень.
  • Зареєстровано:

розпорядження, видані міським головою:

– з основної діяльності – 7;

– з питань діяльності виконавчих органів міської ради – 5.

 Доручення міського голови – 1.

  У сфері архівної справи:

Прийнято та опрацьовано:

  • 6 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати;
  • 9 – з майнових та земельних питань;
  • 12 запитувачів поінформовано про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста.

Надаються консультації щодо організації процесу упорядкування документації реорганізованих сільської  і селищних рад.

 У сфері з питань персоналу міської ради:

– опрацьовано 193 заяви з кадрових питань;

– підготовлено 43 проєкти розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших кадрових питань, проходження служби;

– опрацьовано переліки питань та підготовлено білети для складання іспитів кандидатів на заміщення 6 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, на  які оголошеноконкурси;

– підготовлено інформаційні довідки щодо 6 кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради та матеріали щодо оголошення у засобах масової інформації і на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів конкурсів на заміщення 7 вакантних посад.

У сфері координації публічних закупівель:

Розглянуто 8 річних планів закупівель, 15 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг розпорядниками та одержувачами коштів місцевого бюджету. Також розглянуто та підготовлено рекомендації щодо тендерних документацій:

– КП «Гарантія» Херсонської міської ради – на закупівлю сидінь, стільців та супутніх виробів і частин до них;

– КНП «Херсонський   міський    перинатальний   центр  ІІ рівня ім.  З.С. Клименко» Херсонської міської ради – на закупівлю агрохімічної та фармацевтичної продукції;

– Управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради – на закупівлю робіт з капітального ремонту;

– Управлінням освіти Херсонської міської ради – на закупівлю робіт з поточного ремонту.

Розглянуто тендерні пропозиції учасників на закупівлю послуг зі спостереження за станом та технічним обслуговуванням сигналізації в приміщеннях старостатів.

У сфері розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:

Здійснено:

  • обстеження (з фотофіксацією) об’єктів комунальної власності міської ради  по вул. Л.Толстого, 22-а та по вул. Чорноморській, 64;
  • обстеження будівель та споруд комунальної власності міської територіальної громади за адресою: м. Херсон, вул. Некрасова, 2 (КП «Сервіс-опт») зі складанням акта. Фіксація факту самовільного демонтажу та перепланування приміщень комунальної власності.

Оформлено:

  • 4 протоколи за результатами проведення аукціону з наказами до них;
  • договір оренди без проведення аукціону з Державною екологічною інспекцією Південного округу (Запорізька та Херсонська області).

Забезпечується дотримання процедури проходження проєкту  регуляторного акта – рішення міської ради «Про встановлення на території Херсонської міської територіальної громади ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»:

  • на виконання рекомендацій постійних комісій підготовлено аналіз ставок податку по обласних центрах України з аналогічною чисельністю та фактичних надходжень у розрізі приєднаних територіальних громад;
  • проєкт регуляторного акта станом натепер погоджено з п’ятьма постійними комісіями міської ради.

Вам також може сподобатися

«Херсонський кризовий центр вважається одним з найкращих в Україні», – Антон Єфанов
Кризовий центр у Херсоні відвідав представник ООН у галузі народонаселення Хайме Надаль

Новини міста

Головне за місяць