Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Кондратенко звітує про роботу, проведену у період із 7 до 11 червня.
За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, організовано наступну роботу:
Прийнято, зареєстровано та опрацьовано 271 лист, що надійшов від підприємств, установ та організацій міста та 154 звернення громадян. З метою вирішення порушених у зверненнях питань вжито наступних заходів:
- організовано та проведено робочу зустріч керівництва Херсонської міської ради із представником Уповноваженого з дотримання права на інформацію та представництва в Конституційному Суді України Віктором БАРВІЦЬКИМ та представником Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в південних областях Олександром ОСТАПЕНКОМ, з питань додержання прав і свобод людини і громадянина в регіоні;
- АТ «Херсонобленерго» відновило асфальтове покриття по вул. Чорноморській, пошкоджене під час виконання робіт з реконструкції кабельної лінії на ділянці від вул. Перекопської до вул. Героїв Крут;
- надано тимчасове житло одній внутрішньо переміщеній особі у гуртожитку по вул. Комкова, 76 б та матеріальну допомогу на лікування 6 заявникам.
У сфері організаційного забезпечення:
- Організовано проведення позачергового засідання виконкому, на якому розглянуто 9 проєктів рішень.
- Зареєстровано:
розпорядження, видані міським головою:
– з основної діяльності – 7;
– з питань діяльності виконавчих органів міської ради – 5.
Доручення міського голови – 1.
У сфері архівної справи:
Прийнято та опрацьовано:
- 6 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати;
- 9 – з майнових та земельних питань;
- 12 запитувачів поінформовано про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста.
Надаються консультації щодо організації процесу упорядкування документації реорганізованих сільської і селищних рад.
У сфері з питань персоналу міської ради:
– опрацьовано 193 заяви з кадрових питань;
– підготовлено 43 проєкти розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших кадрових питань, проходження служби;
– опрацьовано переліки питань та підготовлено білети для складання іспитів кандидатів на заміщення 6 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, на які оголошеноконкурси;
– підготовлено інформаційні довідки щодо 6 кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради та матеріали щодо оголошення у засобах масової інформації і на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів конкурсів на заміщення 7 вакантних посад.
У сфері координації публічних закупівель:
Розглянуто 8 річних планів закупівель, 15 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг розпорядниками та одержувачами коштів місцевого бюджету. Також розглянуто та підготовлено рекомендації щодо тендерних документацій:
– КП «Гарантія» Херсонської міської ради – на закупівлю сидінь, стільців та супутніх виробів і частин до них;
– КНП «Херсонський міський перинатальний центр ІІ рівня ім. З.С. Клименко» Херсонської міської ради – на закупівлю агрохімічної та фармацевтичної продукції;
– Управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради – на закупівлю робіт з капітального ремонту;
– Управлінням освіти Херсонської міської ради – на закупівлю робіт з поточного ремонту.
Розглянуто тендерні пропозиції учасників на закупівлю послуг зі спостереження за станом та технічним обслуговуванням сигналізації в приміщеннях старостатів.
У сфері розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:
Здійснено:
- обстеження (з фотофіксацією) об’єктів комунальної власності міської ради по вул. Л.Толстого, 22-а та по вул. Чорноморській, 64;
- обстеження будівель та споруд комунальної власності міської територіальної громади за адресою: м. Херсон, вул. Некрасова, 2 (КП «Сервіс-опт») зі складанням акта. Фіксація факту самовільного демонтажу та перепланування приміщень комунальної власності.
Оформлено:
- 4 протоколи за результатами проведення аукціону з наказами до них;
- договір оренди без проведення аукціону з Державною екологічною інспекцією Південного округу (Запорізька та Херсонська області).
Забезпечується дотримання процедури проходження проєкту регуляторного акта – рішення міської ради «Про встановлення на території Херсонської міської територіальної громади ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»:
- на виконання рекомендацій постійних комісій підготовлено аналіз ставок податку по обласних центрах України з аналогічною чисельністю та фактичних надходжень у розрізі приєднаних територіальних громад;
- проєкт регуляторного акта станом натепер погоджено з п’ятьма постійними комісіями міської ради.