З метою автоматизації процесів збору і обробки інформації про роботу об’єктів Водоканалу, ефективного управління технологічними процесами транспортування води, успішного вирішення завдань технічного та комерційного обліку гідроресурсів у Херсонському Водоканалі втілюється програма диспетчеризації основних виробничих комплексів і підрозділів підприємства.
«Система диспетчеризації надає дійсні переваги для всіх служб підприємства. Ми будемо бачити реальну і повну картину стану всіх інженерних систем у будь-який момент часу, матимемо змогу швидко й адекватно реагувати на аварійні ситуації та здійснювати їх своєчасну локалізацію, оперативно приймати рішення при виникненні позаштатних ситуацій: пожежах, затопленнях, відключеннях електропостачання», – поділився начальник диспетчерської служби В’ячеслав БАРЗІЙ
У результаті втілення програми диспетчеризації очікується підвищення ефективності роботи Водоканалу за рахунок:
• зменшення кількості перебоїв з подачею води;
• підвищення якості питної води;
• отримання поточної інформації про стан справ на об’єктах;
• оперативної діагностики стану працюючого обладнання;
• прогнозування відновлювальних робіт.
Економічні плюси диспетчеризації Водоканалу:
• економія електроенергії за рахунок роботи обладнання в оптимальному режимі;
• економія гідроресурсів за рахунок підтримки гідравлічного режиму залежно від водозбору та зменшення наслідків аварій за рахунок своєчасного виявлення витоків;
• зменшення кількості аварійних ситуацій за рахунок контролю над технічним станом обладнання.
Нагадуємо, що система водопостачання та водовідведення міста – складний багатофункціональний комплекс, який працює протягом 24 годин протягом року.
Задля забезпечення безперебійної роботи та зручності споживачів, Херсонський Водоканал постійно працює над удосконаленням своєї роботи.