Контакт-центр Херсонської міської ради забезпечує прийом звернень, надає інформацію та консультації з питань життєдіяльності і життєзабезпечення територіальної громади, а також з гуманітарних та інших питань, які відносяться до повноважень міської військової адміністрації та міської ради.
Працівники контакт-центру вживають негайних заходів із виклику відповідних служб та фахівців при виникненні аварійних ситуацій у громаді.
📞 Звернення можна залишити телефоном за номерами:
+38050-040-44-24 (Вайбер);
+38098-958-17-90.
🕗 Графік роботи контакт-центру:
щоденно (понеділок – неділя)
з 08:00 до 17:00.
❕Окрім цього, жителі громади мають можливість звернутися до Центральної диспетчерської служби відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради:
+380 (97) 202 15 80 – цілодобово
+380 (50) 309 15 80 – цілодобово
💬 За вказаними номерами ви можете отримати інформацію щодо дій у разі виникнення надзвичайної ситуації, розміщення сховищ, укриттів, пунктів незламності в громаді.
Також вас проконсультують щодо алгоритму дій після ворожих влучань у вашу оселю:
що потрібно першочергово зробити та як отримати відповідну допомогу.
▫️Порядок прийому, реєстрації і розгляду звернень, що надійшли до контакт-центру ХМВА
✔️ Якщо ваше звернення, в якому порушено питання довідкового чи консультативного характеру, не потребує додаткового вивчення, воно буде розглянуте працівником контакт-центру оперативно і невідкладно. Необхідну інформацію ви отримаєте одразу у телефонній розмові.
✔️ Якщо ваше звернення потребує додаткового уточнення у відповідного виконавчого органу міської ради, установи або організації, працівник контакт-центру виконає всі необхідні дії для з’ясування та вирішення вашого питання, про що повідомить вам, зателефонувавши протягом дня. Термін виконання залежить від складності питання – це може бути через годину, а може і пізніше.
✔️ Якщо ваше звернення потребує більш детального вивчення і відповідь на яке не може бути надана телефоном, воно реєструється працівником контакт-центру в електронній базі звернень та направляється на розгляд до профільного виконавчого органу міської ради, установи або організації. Вам потрібно повідомити працівнику необхідну інформацію та контакти для подальшого отримання вами відповіді на порушене питання.
▫️В який термін розглядаються звернення та вирішуються питання громадян, які були зареєстровані в електронній базі
Звернення за строками їхнього розгляду можна умовно поділити на 3 категорії:
1️⃣ звернення, які не потребують додаткового вивчення, не пізніше п’ятнадцяти календарних днів від дня отримання;
2️⃣ звернення, які не можуть бути розглянуті негайно та потребують додаткового вивчення, протягом 1 місяця;
3️⃣ звернення, які не можливо розглянути та вирішити протягом одного місяця, розглядаються протягом 45 календарних днів (про що повідомляється заявнику).
📧 Окрім цього, у вас є можливість направляти звернення у письмовому вигляді на електронну адресу:
🔗 Також за посиланням можна надіслати електронне звернення:
https://miskrada-ks.gov.ua/kontakti/.
❕Звернення реєструються в день їхнього надходження в електронній базі звернень. На кожне звернення заповнюється реєстраційна картка.