Виконавчі органи міської ради, підпорядковані керуючому справами виконавчого комітету міської ради, в період з 24 травня 2021 до 28 травня 2021 провели наступну роботу.
Відділом за зверненням громадян прийнято, зареєстровано та опрацьовано 193 звернення громадян, що надійшли від підприємств, установ та організацій міста.
З метою вирішення порушених у зверненнях питань вжито наступних заходів:
- прибрано незаконно розміщену рекламу по просп. Ушакова, на дереві у районі будівлі № 85, на огорожі у районі будівлі № 89 та на перехресті з вул. Залізничною (на зеленій зоні);
- проведено роботи з відновлення зовнішнього освітлення по вул. Гоголя (від вул. Маяковського до вул. Гірського);
- 14 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування;
- власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акти зовнішніх меж земельних ділянок для подальшого виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.
Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 9 запитів на публічну інформацію.
Відділом адміністративних послуг зареєстровано 646 заяв на отримання адміністративної послуги, видано 514 результатів розгляду попередньо поданих заяв та надано понад 700 консультацій суб’єктам звернення.
Розглянуто 225 заяв громадян та суб’єктів господарювання щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Забезпечено роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації та зняття з реєстрації.
Так, протягом тижня здійснено реєстрацію місця поживання 183 осіб, знято з реєстрації місця проживання 308 осіб; видано 268 довідок про реєстрацію місця проживання особи; підготовлено та направлено 311 довідок та інформаційних відомостей на запити правоохоронних органів, судів, адвокатів, нотаріусів тощо.
Зареєстровано 1 доручення та 11 розпоряджень, виданих міським головою, щодо створення робочої групи з розробки пропозицій, спрямованих на збереження автомобільних доріг міста від руйнування великовантажними та/або великогабаритними транспортними засобами та затвердження Положення про неї; організації приймання-передачі справ міського комунального підприємства «Херсонтеплоенерго», надання адресної грошової допомоги громадянам; з питань діяльності виконавчих органів міської ради.
Архівним відділом прийнято та опрацьовано 5 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та заробітну плату, 7 – з майнових та земельних питань.
За минулий тиждень спеціалістами відділу координації публічних закупівель Херсонської міської ради розглянуто тендерні пропозиції учасників торгів на закупівлю послуг для старостів територіальної громади міста Херсона, послуг з благоустрою території міста, а також, послуг з поточного та середнього ремонту проїжджих частин міста.
Також оголошено 7 тендерів на закупівлю товарів для медичних закладів міста, послуг з ремонту проїзних частин вулиць міста, послуг з оренди спец техніки для механізованого прибирання вулиць міста.
Відділом кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування:
– опрацьовано 472 заяви з кадрових питань, підготовлено 355 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу (призначення, переведення, продовження роботи у виконавчих органах міської ради, згідно затвердженої структури з 01.06.2021, звільнення, відпустки, відрядження);
– організаційно забезпечено проведення іспиту на заміщення 6 вакантних посад та здійснено перевірку відповідей та підбиття підсумків іспитів щодо 12 кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради та професійне навчання 20 посадових осіб, які отримали відповідні сертифікати з підвищення професійної компетентності за різними програмами.