Оголошення про проведення опитування щодо затвердження Концепції розміщення реклами в громаді

Новини
👁 14

Управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради розробило Концепцію розміщення зовнішньої наземної та фасадної реклами на території Херсонської громади. Це стратегічний документ, який визначає ключові цілі, завдання та правила розміщення рекламних конструкцій, вивісок і покажчиків.

Основна мета Концепції – створити збалансований міський простір, де реклама не лише виконує свою функцію, а й гармонійно поєднується з архітектурою та середовищем. Херсонська громада зіткнулася з проблемою надмірної кількості рекламних конструкцій. Безконтрольне встановлення вивісок, білбордів і цифрових екранів спричинило візуальний хаос, що погіршує зовнішній вигляд міста, ускладнює навігацію та зменшує ефективність самої реклами.

До 2022 року у громаді налічувалася 1 141 велика рекламна конструкція. Зараз – 821 та 58 сітілайтів. Концепція допоможе знайти баланс між потребами бізнесу та естетичним виглядом міста. У документі передбачено систему щодо планування міського простору, видів рекламних конструкцій, вимог до їхнього розміщення, загальних підходів до оформлення фасадів тощо.

Концепція дозволяє:

– розробити та затвердити схему розміщення зовнішньої реклами у Херсонській громаді;
– оновити та вдосконалити нормативні правила щодо реклами, вивісок і покажчиків;
– навести лад у фасадній рекламі, щоб місто мало гармонійний вигляд;
– впровадити єдиний підхід до оформлення реклами для бізнесу та міських служб.

Долучайтеся до опитування щодо основних принципів Концепції та впливайте на вигляд Херсона!

Вам також може сподобатися

Проект Bake4Ukraine оголошує грант для постраждалих від війни пекарень
Виконавчі органи Херсонської міської ради оголошують вакансії

Новини міста

Головне за місяць