19 липня заступник міського голови Володимир Пепель провів особистий прийом громадян запитання яких стосувалися сфери міського господарства.
На прийомі були присутні також в.о. директора департаменту міського господарства Віталій Лисенко, Яна Дика – начальниця управління обліку, розподілу та приватизації житла, заступник керуючого справами Суворовського райвиконкому Дмитро Калюжний.
Разом із керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету розглянули індивідуальні та колективні звернення містян.
Індивідуальні звернення стосувалися ремонтних робіт даху, виконання своїх обов’язків теплопостачальною та керуючою компанією. У колективних зверненнях підіймали питання ремонту ліфтів, переведення не житлових приміщень у житлові.
Так, мешканці багатоповерхівки по вул. Бучми цікавилися, чи може сума співфінансування на ремонт ліфтового обладнання бути меншою, враховуючи, що будинок є комунальною власністю. Володимир Пепель відповів, що органи виконавчої влади керуються нормативними актами. У цьому випадку мова йде про прийняте депутатами рішення стосовно співфінансування у відсотковому співвідношенні 60/40, де місто фінансує 60%, мешканці – 40%. Водночас профільна комісія рекомендує депутатам інше співвідношення – 90/10, де мешканцям багатоквартирних будинків пропонується сплачувати лише 10%. Але яке рішення приймуть депутати – дізнаємося на сесії, яка відбудеться 23 липня. Заступник міського голови зауважив, що наразі підтверджуються кошти для 57 ліфтів у співвідношенні 60/40. Якщо депутати приймуть рішення дослухатися до рекомендації профільної комісії, ремонт не почнеться раніше, аніж через місяць, оскільки потрібно буде готувати нову документацію з новими умовами й новою тендерною процедурою.
Мешканка будинку по вул. Карбишева скаржилася на складнощі з ремонтом покрівлі. За її словами, люди готові до співфінансування, визначеного відповідною програмою з ремонту спільного майна, але голова ОСББ не робить відповідних кроків, необхідних для укладення договору. Віталій Лисенко повідомив, що до виконавчих органів міської ради необхідно надати протокол загальних зборів із визначенням напряму робіт із капітального ремонту в багатоквартирному будинку на умовах співфінансування з відсотковою часткою 60/40, де 60% – з бюджету міської територіальної громади, 40% – від співвласників, гарантійний лист, інформацію про об’єкт та інші документи, передбачені Порядком використання бюджетних коштів для участі Херсонської міської ради в організації та співфінансуванні капітального ремонту в багатоквартирних будинках Херсонської міської територіальної громади.
Інше колективне питання було від мешканців гуртожитку по вул. Михайлівський (Петренка), стосовно переведення не житлових приміщень в житлові з подальшою приватизацією кімнат. У гуртожитку є кімнати, які зазначаються, як підсобні, але в них підселяли людей і реєстрували їх місце проживання. Щоб визнати такі кімнати житловими потрібно було вивести їх із загального блоку, обладнати туалетними кімнатами та кухнями. Дозвіл на проведення таких робіт виконком дав. З підрядником уклали угоду, він виконав роботи, але виконавчої документації у мешканців гуртожитку немає. Відповідно до існуючої документації люди вважаються орендарями, тож у реєстрації власності їм відмовили.
Володимир Пепель зазначив, що готовий виділити час і зустрітися з підрядником, фахівцями ДАБІ та технагляду і мешканцями гуртожитку, аби спільно знайти рішення, яке допоможе людям оформити право власності на житло.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимир Пепель здійснює особистий прийом громадян у 1 та 3 понеділки місяця у малому залі з 13.00 до 15.00. Попередній запис за номером телефону 49-03-14.













