Телефонне шахрайство залишається в топі найпоширеніших схем аферистів.
«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану»…
Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних херсонців.
У зв’язку зі збільшенням кількості громадян, які стають жертвами телефонного чи інтернет-шахрайства, поліція Херсонської області вкотре застерігає жителів Херсона та області від шахраїв, які видають себе за працівників банківських установ.
Аферисти розповідають власникам рахунків про блокування картки або знаття коштів невідомими, випитують особисті дані, після чого знімають усі гроші.
Так, жертвою такої схеми став 55-річний херсонець. Чоловіку зателефонував нібито співробітник служби безпеки банку, повідомив про блокування картки заявника, а для її відновлення попросив назвати інформацію з смс-повідомлення. Коли чоловік виконав всі умови, то з його рахунку зникло 8 тисяч гривень.
20 тисяч гривень втратив 64-річний житель Білозерської громади, коли повідомив секретні дані своєї картки (останні три цифри на звороті картки та її номер) нібито співробітнику служби безпеки банку.
Жителька Херсона довірилася співрозмовнику, який назвався менеджером банку і повідомив, що сторонні особи намагаються зняти кошти з картки заявниці.
Щоб убезпечити рахунок, аферист попросив назвати CVV-код, номер картки та термін її дії, після чого з рахунку заявниці шахрай зняв 19 тисяч гривень. За такою самою схемою втратила 120 тисяч гривень ще одна жителька обласного центру.
Поліцейські закликають мешканців Херсонщини ні в якому разі не передавати стороннім особам жодних відомостей про свої банківські картки. Представляючись співробітниками банків, шахраї випитують секретні дані і отримують доступ до ваших рахунків. Всі операції щодо безпеки картки проводьте тільки особисто у відділенні банку або самі зателефонуйте у ваш банк, телефон якого вказаний на звороті картки.
Будьте уважні та обережні!