Департамент міського господарства розробив пам’ятку мешканцям житлових будинків, які отримують послуги з централізованого теплопостачання.
Кожен споживач житлово-комунальних послуг повинен розуміти, що комфорт, тепло і затишок в домі залежить від: відсутності течі в підвалі, промитих радіаторів, відремонтованих розбитих вікон – це джерела втрат тепла.
Готовність до опалювального сезону також полягає і в тому, щоб не було заборгованості за опалення перед теплопостачальною організацією. Споживачі повинні забезпечити поточну оплату спожитих ресурсів, а також в повному обсязі погасити накопичену заборгованість до початку опалювального сезону, щоб не допускати збоїв в запуску тепла.
Відповідальність споживача полягає в тому, що він:
• вчасно сплачує за послуги централізованого опалення;
• утримує у справності свої радіатори, змішувачі, квартирні теплові мережі;
• не допускає самовільного переобладнання внутрішньобудинкової системи теплопостачання (зміна системи опалення у квартирі лише за проєктом);
• запобігає втратам тепла через щілини у вікнах та дверях.