Повідомлення про заборгованість за вивіз сміття: консультують фахівці ХАКС

НовиниСоціальна сфера
👁 252

Я регулярно сплачую за послугу з вивезення ТПВ. Чому мене сповіщають про заборгованість?

Заборгованість могла виникнути якщо:

1. під час сплати за послугу невірно зазначені дані в графі «Призначення платежу»

2. якщо під час сплати в банківській установі чи в поштовому відділенні помилково вказали дані особистого клієнтського рахунку

3. якщо за послугу сплачено невідповідну (меншу) суму.

Щоб провести звіряння нарахувань та платежів, необхідно звернутися до абонентської служби по роботі з клієнтами сектору приватної забудови та надати копії платіжних документів. Попередньо отримати консультацію можна за тел.: 050-492-36-55

Абонентська служба знаходиться за адресою: вул. Торгова (21 Січня), 37

Вам також може сподобатися

На 8 липня COVID-19 виявили ще у 12 херсонців
Херсонців запрошують долучитися до контролю за якістю харчування у закладах освіти

Новини міста

Головне за місяць