Протягом 19-20 жовтня, в рамках Львівського міжнародного форуму індустрії туризму та гостинності, вiдбулася XXII виставка LVIV Tourexpo, участниками якої стали начальник вiддiлу маркетингу, промоцiї мiста та зовнiшньо реклами Тетяна Дяченко та начальник відділу розвитку туризму Ольга Проценко.

Мета заходу – створення умов для активізації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму, просування українського туристичного продукту на міжнародний ринок, популяризація туристичних можливостей регiонiв, демонстрація новітніх досягнень в сфері послуг, створення майданчику для налагодження комунiкацiй та взаємодiї усiх представників туристичного ринку. Традицiйно робота форуму розпочалася з вiдкриття виставкового павiльйону, де розмiстилися стенди з презентацiйними матерiалами найцiкавiших туристичних пропозицiй мiст України.

Паралельно працiвники управлiння долучилися до панельної дискусії «Туризм 21-22. Нові тренди та можливості!», спiкерами якої виступили представники Державного агентства розвитку туризму України, органів державної влади та головнi фахівці туристичної галузі України.

Серед розглянутих питань:
– внесення змiн до Закону України “Про туризм”,
– створення єдиного нацiонального туристичного реєстру;
– запровадження обов’язкового страхування подорожуючих вiд невиїзду iз-за кордону;
– пiдвищення вимог безпеки для закладiв розмiщення;
– створення цiльових туристичних регiональних фондiв.
Закцентовано увагу на найбiльш перспективних джерелах розвитку вiтчизняного туризму, одним iз яких наразi є ринок арабских туристiв. Таких гостей приваблює помiрний український клiмат, колоритна кухня та цiнова полiтика. Окрему увагу придiлено питанню iнституализацiї медичного туризму, що видається можливою лише за умови локалiзацiї комплексного надання медичних послуг та розвитку логiстики. У топi запитiв – стоматологiя, репродуктивна медицина, косметологiя, ексклюзивнi медичнi послуги. Цiннiсть туриста, що прибув з такою метою – вiдсутнiсть впливу сезонностi, перiод перебування вiд 10 дiб та придбання у туристичних агенцiй додаткових пакетiв послуг. За пiдрахунками, галузь медичного туризму є другою за прибутковiстю пiсля IT.
Захоплюючим вiдкриттям стала презентацiя компанi Skeiron, девiз якої дiджиталiзацiя – одяг туризму, iновацiйних проєктiв у форматi 3D: вiртуальних екскурсiй, оцифрування об’єктiв культурної спадщини, креативних рiшень iз взаємодiї з простором.

Переймали досвід колег iз Луцька, Хмельницького, Марiуполя щодо запровадження проєктiв iз створення центрів туристичної iнформації: вiд розробки концепцiй та залучення фiнансових ресурсiв до пошуку iнновацiйних рiшень розвитку, протистояння викликам та встановлення взаємовигiдних партнерств.