У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
-безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
-відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
-безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
-відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
-реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.
Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) – протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.
Про відступи від умов договору та інші недоліки в роботі (послузі), що не могли бути виявлені при звичайному способі її прийняття, споживач зобов’язаний повідомити виконавцеві не пізніше трьох діб після їх виявлення.
Нагадаємо, щоб захистити свої споживацькі права за консультацією звертайтеся до Управління захисту споживачів (м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34, тел. (0552) 26-36-06, 091-331-9890).
Залишити своє звернення та отримати консультацію щодо його оформлення належним чином можна за адресою Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області (вул. Перекопська, 17, тел. (0552) 32-17-37), на електронну адресу Головного управління ([email protected]), а також за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545, чи за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.