– До департаменту міського господарства міської ради надходять звернення громадян стосовно відсутності зовнішнього освітлення, відновлення газопостачання, електропостачання, руху маршрутних автобусів та тролейбусів, а також звертаються голови ОСББ та мешканці міста для відновлення вікон, балконів та житлових будинків після руйнування через вибухи або потрапляння ракет. Мешканці міської територіальної громади звертаються до міського голови, а це значить що вони потребують нашої допомоги. Всі звернення відпрацьовуються та вживаються заходи щодо вирішення питань, які турбують наших мешканців міста, – пояснює т.в.о. директора департаменту міського господарства Олена Мазур.
В умовах нестабільної роботи Інтернет провайдерів департамент продовжує роботу зі своєчасної виплати заробітної плати працівникам підпорядкованих комунальних підприємств, які на сьогодні продовжують виконувати свої функції
Очільниця департаменту пояснює, що не зважаючи на ситуацію в країні та в нашому місті, спеціалісти департаменту продовжують підтримувати життєдіяльність міста: працює громадський транспорт, КП “Міське дорожнє управління” продовжує заходи з утримання вулично-дорожньої мережі, виконуються роботи з благоустрою міста.
Спеціалістами ДМГ та Інспекції з контролю за житловим фондом протягом лютого-березня проведено роботу з обліку та обстеження житлового фонду в кожному районі міста з приводу пошкодження вікон у квартирах мешканців, які постраждали під час військових дій. Виконком прийняв рішення про укладання договорів між КП та виконавцем на проведення цих робіт починаючи з квітня поточного року. Роботи по ліквідації наслідків тривають.
Після закінчення опалювального сезону КП Херсонтеплоенерго та АТ Херсонська ТЕЦ проводять за технологічним процесом гідравлічні випробування мереж та перевірку камер та колодязів, почалася робота з підготовки до наступного опалювального сезону.
Працівники МКП “ВУВКГ м.Херсона” щоденно працюють над забезпеченням водопостачанням та водовідведенням мешканців міста, ліквідацією аварійних ситуацій та безперебійною роботою обладнання, ведеться постійний контроль за якістю води та проводяться роботи по знезараженню її гіпохлоритом натрію.
Фахівцями управління житлового господарства продовжується розгляд документів від голів ОСББ/ЖБК, щодо відшкодування вартості ремонту ліфтового обладнання в житлових будинках міста.
КП Екополіс щоденно на міському сміттєзвалищу приймає близько 150 тонн ТПВ та інших відходів, працівниками підприємства вирішуються питання матеріально-технічного постачання та оплати за надані послуги.
КП Ритуальна служба працює в штатному режимі, надаються послуги з організації поховань: м.Херсон, вул.Молодіжна, 1 (Пн-сб з 8 до 14.00).
КП Парки Херсона проводять щоденну роботу з прибирання та благоустрою міста. Проблемні питання, такі як забезпечення необхідними матеріалами та інвентарем, ремонт автотранспорту підприємство вирішує самостійно за допомогою ДМГ.
Підрядними організаціями міста: ТОВ Благоустрій Херсон, Альянс буд Херсон, ПП Грінкпарксервіс, ПП Південькомунсервіс, ТОВ Афіна-А щоденно проводиться прибирання закріпленої території попри проблеми з придбанням палива, працівники виконують роботу з прибирання, збору та вивозу сміття в кожному мікрорайоні міста на перших зелених зонах.
КП Херсонміськсвітло проводить щоденну роботу з відновлення мережі зовнішнього освітлення на території Херсонської міської територіальної громади, на стадії вирішення проблема із забезпеченням необхідними матеріалами.
КП Гарантія має брак фінансування на придбання кормів для тварин в зоокуточку у Гідропарку та притулку для бездомних тварин. КП вирішує це питання через волонтерів, небайдужих громадян та власними ресурсами, продовжується робота з благоустрою пляжу Південний та прилеглої до Гідропарку території.