Сто тисяч квадратних метрів доріг відремонтували у Херсоні цьогоріч. До кінця року планують зробити ще половину від цієї кількості

НовиниСоціальна сфера
👁 238

Цьогоріч у Херсоні капітально відремонтували 30 тис. квадратних метрів доріг, поточного ремонту – 67 тис. квадратних метрів, ямкового – 2,5 тис. квадратних метрів, – такі дані наводить в.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко. За його словами, роботи не закінчені, в залежності від погоди, працюватимуть ще місяць-півтора:
«У планах зробити ще близько 30 тис. квадратних метрів капітального ремонту і 20 тис. квадратних метрів поточного, охопивши такі ділянки, як вул. Перекопська – проспект Ушакова – вул. Театральна, роз’їзд біля «Більшовички», вже отримали проєкти по площі Білозерській, по залізничному проїзду з Таврійського мікрорайону. Роботи за цими проєктами починатимемо у поточному році».
Не дивлячись на такі обсяги, містяни скаржаться – мало. Ми могли б більше, – відповідає Юрій Стельмашенко. Але як завжди питання у фінансуванні.
«Міський голова Ігор Колихаєв докладає максимум зусиль для того, щоб дороги в місті для початку просто стали кращими, ніж є, а згодом взагалі хорошими. Для цього потрібне об’ємне фінансування», – пояснює в.о. заступника міського голови.
Якщо взяти загальну протяжність доріг Херсонської міської територіальної громади, це буде 1400 км. Вартість капітального ремонту одного кілометра – 8-10 млн грн. Тобто, навіть якщо з рівняння викреслити половину, тому що не вся дорога у геть поганому стані, для капітального ремонту 700 км потрібно приблизно 6 млрд грн. На цей рік у бюджеті були заплановані 58 млн грн, які направлялися не тільки на ремонт доріг, а ще й на проєкти світлофорів та дорожню розмітку. У серпні до цієї суми додали 8 млн грн, які перенаправили з ремонтів внутрішньодворових проїздів.
Разом з тим, в.о. заступника міського голови зауважує, що капітальний ремонт, який передбачає вкладання нового дорожнього покриття висотою 30 см, потрібен лише на ділянках з інтенсивним рухом транспорту, для ділянок з меншою інтенсивністю руху достатньо поточного ремонту, висотою у 5-7 см.
На запитання, яка сума могла б допомогти утримувати позитивну динаміку, Юрій Стельмашенко відповів:
«До 300 млн грн у рік. Якщо у наступному бюджетному році така сума буде передбачена, ми зможемо зробити набагато більше. І не варто забувати, що дороги потрібно утримувати: за рік руйнується близько 10% дорожнього полотна, тож для цих заходів потрібно приблизно 150 млн грн, інакше вони руйнуватимуться швидше, ніж ми їх реконструюватимемо».
Для того, щоб зробити проїзними дороги з менш інтенсивним рухом, використовується метод «ямкового» ремонту. Коли на дорожньому полотні ям більше, ніж можливостей між ними маневрувати, емульсія, якою заповнюють розриви, вирівнює дорожнє полотно. Такий спосіб тимчасовий, але ефективний – до того часу, як відбудеться капітальний чи поточний ремонт, дорогою можна буде безпечно проїжджати.
Стосовно ремонту внутрішньодворових проїздів, Юрій Стельмашенко зазначив, що їх ремонтуватимуть обов’язково – зараз розробляються проєкти по вкладанні внутрішньодворових проїздів плиткою. Такі види робіт не передбачають особливих погодних умов і що немало важливо – плитку легко зняти й покласти у випадку проведення ремонтних робіт на інженерних мережах.

Вам також може сподобатися

Як Херсон готується до початку опалювального сезону
У Корабельному районі під час виїзного прийому вирішилося соціальне питання

Новини міста

Головне за місяць