Секретар Херсонської міської ради Галина Лугова розповіла про роботу цілодобової гарячої лінії міського голови Ігоря Колихаєва за чотири дні.
Мета створення гарячої лінії – контроль за тим, що відбувається у місті не лише через органи виконавчої влади, а й безпосередньо за допомогою мешканців Херсонської МТГ.
«Краще за мешканців ніхто не знає, що похвилинно відбувається у місті», – відзначає Галина Лугова.
За словами секретаря міської ради, ранок міського голови починається з ознайомлення з повідомленнями, що надійшли під час дзвінків, після чого їх передають до виконавчих органів міської ради для негайного вирішення та інформування.
«Гаряча лінія працює цілодобово, починаючи з понеділка, а дзвінки приймає відповідальна особа. Щодня на гарячу лінію надходить понад 50 дзвінків від жителів Херсонської МТГ. За чотири дні її існування надійшло близько 400 повідомлень. Найбільше місцян турбують питання житлово-комунального господарства. Також низка нарікань є з приводу роботи транспорту, особливо з початком нового навчального року, але наразі триває робота з розробки транспортної мережі, вносяться корективи» – розповідає вона.
Галина Лугова вважає, що створення гарячої лінії позитивно впливає на налагодження зворотного зв’язку з херсонською громадою.
«Часто люди телефонують, щоб передати вітання міському голові або подякувати за наведення ладу у місті» – додає вона.
Нагадуємо, що за ініціативи міського голови Ігоря Колихаєва створена цілодобова гаряча лінія. Тож повідомити про важливе, поскаржитися чи подякувати, передати свої побажання або пропозиції щодо покращення будь-якої сфери життєдіяльності міста тепер можна за телефоном: +38 050 040 4424