Рекламна політика на території нашої громади при повоєнному відновленні стане важливим елементом візуального образу міста, його сучасного позиціонування – як для місцевих жителів, так і гостей з інших міст України та з-за кордону, а також потенційних інвесторів. Сьогодні є нагальна потреба внести кардинальні зміни у ринок реклами на території Херсона. І вони вже розпочаті.
На початок 2022 року на території міста розміщувались 1 141 великогабаритних наземних рекламних засобів. На сьогодні відповідно до дозволів на розміщення зовнішньої реклами їх 845. Більшість учасників рекламного ринку через окупацію, дострокове розірвання контрактів з рекламодавцями, суттєве скорочення замовлень на комерційну рекламу призупинили свою діяльність. Частина конструкцій пошкоджена внаслідок ворожих обстрілів. На жаль, ми розуміємо: будуть ще пошкодження, бо російський терор триває.
Управлінням маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради вживаються оперативні заходи із демонтажу аварійних конструкцій, адже вони несуть загрозу життю і здоров’ю людей. За майже два роки в місті було демонтовано 189 наземних носіїв реклами, які були встановлені без дозволів, самовільно або були в аварійному стані.
Ми вивчили позитивний досвід деяких інших обласних центрів і будемо далі рухатись у цьому напрямку, щоб навести лад із зовнішньою рекламою і Херсон після війни став європейським містом, з прозорими правилами для бізнесу і привабливим зовнішнім виглядом.
Херсон живе.
Переможемо.