Налагоджуємо взаємодію з податковою службою щодо наповнюваності бюджету нашої громади.
Сьогодні провели спільну нараду з херсонськими податківцями. Обговорили шляхи вирішення нагальних питань. Зокрема, методи роботи з тими підприємцями, які після набуття права власності на об’єкти нерухомості не поспішають оформляти належні правовстановлювальні документи на користування земельними ділянками – відповідно до чинного законодавства. Це призводить до великих втрат у місцевому бюджеті.

Також ухвалили рішення скоординувати і зміцнити зусилля Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області та Херсонської міської ради з метою своєчасного нарахування та сплати платежів за землю.

Доручив керівниці Департаменту містобудування, архітектури та земельних ресурсів розпочати роботу з інвентаризації земельних ділянок, які досі не сформовані для подальшого укладення договорів оренди землі.

Працюємо для нашого Херсона.
Працюємо для наших людей.