В.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко звітує про проведену за тиждень роботу.
1.Проведено робочу нараду з питання ремонту доріг у травні 2021 року, в якій взяв участь Юрій Стельмашенко, управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку, КП “Міське дорожнє управління”, ТОВ «Кайсар ЛТД», ПП «ЄВРОДОРІНВЕСТ”, ТОВ «ЕПОХА».Під час наради була обговорена низка питань стосовно проведення поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, а також ямкового ремонту в процесі експлуатації доріг.
2. Спільно з управлінням транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку було проведено робочу народу, де було відпрацьовано звернення мешканців Херсону щодо незадовільного стану дорожнього покриття. Надано доручення керівнику управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку перевірити наявність проєктної документації на виконання даних ділянок.
3. Управлінням маркетингу міста і туризму міської ради виконувалася наступна робота:
- 1 червня взято участь у засіданні робочої групи та профільної постійної комісії міської ради.
- За результатами розгляду звернень щодо сприяння у розміщенні соціальної реклами вживалися заходи щодо розповсюдження друкованої продукції соціального спрямування:
– проєкт щодо інформування населення міста про відкриття Першого Сортувального Центру у м. Херсоні;
– інформаційні матеріали про вступ у заклади вищої освіти, які здійснюють підготовку поліцейських.
- Суб’єкти господарювання – оператори рекламного ринку сприяють благоустрою міста: приводяться в належний технічний і естетичний стан рекламні конструкції, зачищаються площини і поновлюються фоном, прибирається сміття, розміщується маркування, здійснюється покіс трави.
- Надходження до бюджету за тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу за період 28 травня – 3 червня склали 156 176,63 грн.
- Опрацьовано 9 заяв суб’єктів господарювання щодо зовнішньої реклами, укладено 8 договорів про тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу (проведено розрахунок за 18 рекламних конструкцій), прийнято рішення про встановлення/відмову пріоритету на місце розташування 22 рекламних засобів; для ЦНАПу підготовлено 37 повідомлень суб’єктам господарювання; підготовлено 10 договорів, у зв’язку з реорганізацією Антонівської селищної ради, проводився прийом та надавалися консультації відвідувачам.
Інформація про роботу підрядних організацій за період 31.05.2021 – 04.06.2021 рр.:
№ | Адреса | Період робіт | Підрядна організація |
1 | вул. Вишнева | 31.05- 04.06 – розклінцівка та вирівнювальний шар | ТОВ “Епоха” |
2 | вул. Генерала Видригана | 24.05 – виправлення недоліків роботи | ТОВ “Камелія-1” |
3 | вул. Куліша 3, 3а вул.Ракетна по вул.Запорізькій на розі з вул. Єврейською | – Очищено водогасник (по вул. Запорізькій на розі з вул. Єврейською) – Проводяться поточні роботи очищення дренажу та лотків ( вул. Ракетна) – проводяться поточні роботи з очищення лотка ( вул. М.Куліша, 3,3а – Очищення прибордюрної смуги від нанесеного грунту ручним способом з подальшим його вивезенням Острівське шосе (від Гідропарку до пл. Суднобудівників ) | КП « Міське дорожнє управління» |