Звіт про проведену роботу за тиждень (12.07.2021 року – 16.07.2021 року) в.о. заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, радника міського голови Юрія Стельмашенка.
- Зустріч з спеціалістом у IT сфері Ю.АНТОЩУКОМ з метою обговорення співпраці у створенні цифрової карти м. Херсона з нанесеними рекламними конструкціями.
- За результатами розгляду звернень щодо сприяння у розміщенні соціальної реклами вживалися заходи щодо розповсюдження друкованої продукції соціального спрямування за проєктами:
- «Бабуся вакцинуйся», «365 днів турботи» для підвищення обізнаності людей про те, як турбуватися про їхніх близьких із груп ризику − людей 60+ та тих хто живе із неінфекційними захворюваннями під час пандемії COVID-19;
- «Вакцинуйся» – інформування про необхідність вакцинації проти COVID-19;
- служба за контрактом у збройних силах України;
- нові автобуси у місті Херсоні.
- Посадовими особами управління з суб’єктами господарювання − операторам рекламного ринку,оперативно відпрацьовується приведення у належний естетичний стан рекламних конструкцій та їх площин, благоустрою закріплених територій: суб’єктам господарювання направлено 11 приписів щодо неналежного естетичного стану 18 рекламних засобів.
- Надходження до бюджету за тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу за період 08.07 – 14.07.2021склали – 72 312,87грн.
- Опрацьовано 11 заяв суб’єктів господарювання щодо зовнішньої реклами, з них 1 – на анулювання дозволу, 1 – на продовження; укладено 7 договорів про тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу; прийнято рішення про надання/відмову у наданні пріоритету на місце розташування 18 рекламних засобів; для ЦНАПу підготовлено 17 повідомлень суб’єктам господарювання; переоформлено та передано до ЦНАПу для видачі суб’єктам господарювання 33 дозволу на розміщення зовнішньої реклами;у зв’язку підвищенням тарифів перераховано суми за 17 договорами;підготовлено 3 договори, у зв’язку з реорганізацією Антонівської селищної радипроводився прийом та надавалися консультації суб’єктам.
Крім цього, на виконання рішення міської ради від 26.02.2021№73, вживаються заходи з ліквідації управління естетики та зовнішньої реклами міської ради та підготовки до здачі в архів документів.
Відділом з питань цивільного захисту Херсонської міської ради виконувалася наступна робота:
- 13.07.2021 проведено робочу нараду з представниками міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» щодо ситуації, пов’язаної із виникненням аварії на каналізаційному колекторі по вул. Чорноморській,22;
- 14.07.2021 взято участь у виїзній комісії з керівництвом міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона», Херсонського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, представниками виконавчих органів міської ради щодо ситуації, яка виникла внаслідок руйнування склепіння труб каналізаційного колектора по вул. Чорноморській,22, що призвело до обвалу ґрунту в колектор, замулення колектору, припинення руху стоків, гідравлічного підпору та виливу на поверхню ґрунту неочищених стоків;
- 14.07.2021 взято участь у проведенні міським головою особистого прийому громадян, під час якого розглянуто звернення з питань пожежної безпеки та проведення будівельних робіт без дозвільних документів у гуртожитку, які можуть призвести до аварійної ситуації, що становитиме загрозу для мешканців гуртожитку по вул. Фестивальній,4;
- 15.07.2021 взято участь у виїзній нараді з керівництвом міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона», управління капітального будівництва міської ради щодо ситуації, яка виникла внаслідок руйнування склепіння труб каналізаційного колектора по вул. Чорноморській 22;
- 15.07.2021 організовано та взято участь у проведенні позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій з порядком денним: «Про ситуацію, пов’язану із виникненням аварії на каналізаційному колекторі по вул. Чорноморській (від вул. Університетської до КНС-1)». підготовлено повідомлення керівному складу міста, Головному управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації про виникнення надзвичайної ситуації 13.07.2021 внаслідок аварії на каналізаційному колекторі по вул. Чорноморській (від вул. Університетської до КНС-1);
- організовано заходи спільно з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ОЗОН С» (м. Дніпро) щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури і технічних засобів Херсонської місцевої системи централізованого оповіщення органів місцевого самоврядування, органів управління, сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання і населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій;
- проводилися заходи щодо підтримання в постійній готовності до дій за призначенням Херсонської місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення органів місцевого самоврядування, органів управління, сил цивільного захисту, підприємств, установ, організацій та населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, створеної на базі центральної диспетчерської служби «1580» відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради (функціонує у цілодобовому режимі);
- з 8 до 14 липня 2021 року центральною диспетчерською службою «1580» відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради здійснено координацію дій чергових (диспетчерських) служб та взаємодію з оперативно-черговими службами Херсонської області з питань організації заходів із запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій і небезпечних подій на території Херсонської міської територіальної громади (відпрацьовано 403 повідомлення та інформацій);
Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і звʼязку департаменту міського господарства виконувалася наступна робота:
Підготовлено дозволів:
– на проїзд великовагової та негабаритної техніки – 5 шт.
– на проведення земельних робіт – 9 шт.
Прийнято участь у 6 (шести) виїзних нарадах з питань дорожнього господарства.
Протягом тижня забезпечено щоденний виїзд на маршрути загального користування 289 автобусів та 40 тролейбусів.
13.07.2021 до комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради надійшла остання партія нових автобусів ATAMANА092Н6 у кількості 10 одиниць. Триває їхня реєстрація, після чого заплановано випуск на міські автобусні маршрути загального користування №№ 3,4,5,6, 14,17.
13.07.2021 проведено нараду з керівниками підприємств-перевізників, що надають послуги з перевезення пасажирів на автобусних та тролейбусних маршрутах загального користування, а також представником приватного підприємства «Відеокомпроект».
Основні проблемні питання, що обговорювалися на нараді, стосувалися наступного:
– GPS-навігації, зокрема контролю за технічною справністю пристроїв та налагодження процесу передачі інформації про рух транспорту;
– Пропозицій від підприємств-перевізників до проєкту нової маршрутної мережі громадського транспорту;
– Дотримання розкладів руху у вечірній час та вихідні.
14.07.2021 відбулась нарада із керівництвом комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради, представниками Херсонського національного технічного університету, депутатом міської ради Віктором Сухокобиліним, старостою Комишанської громади Катериною Роговою та активістами з питання оптимізації міського автобусного маршруту №3, сполученням смт Комишани – Херсон, в рамках розроблення проєкту нової маршрутної мережі.
Розроблено та затверджено графік (на період липень-серпень) перевірок роботи міських автобусних маршрутів шляхом здійснення контролю на лінії та на території матеріально-технічної бази автоперевізника під час ранкового випуску автобусів на лінії, за участю представників комунальної установи «Диспетчерська служба автоматизованого контролю за роботою транспорту» Херсонської міської ради, Управління патрульної поліції в Херсонській області Департаменту патрульної поліції Національної поліції України та Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки в Херсонській області.
Забезпечено постійний контроль за станом проведення ремонтних робіт на території міста.
Здійснено перевірку актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) в частині відповідності їх ціноутворенню при виконанні робіт за наступним переліком об’єктів:
– Капітальний ремонт проїзної частини вул.Вишневої (Блюхера)
– Поточнийсередній ремонт вул. Московської
Поточний середній ремонт проспекту 200-річчя Херсону
Підготовлено технічне завдання для торгів (технічні, якісні та кількісні характеристики, технічна специфікація предмета закупівлі тощо) за наступним переліком об’єктів:
1. Поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Херсонської.
2. Поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Центральної.
3. Поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Мостової (Доброхотова).
4. Капітальний ремонт з організації безпеки дорожнього руху транспорту і пішоходів вулично-дорожньої мережі м. Херсона ( розмітка дорожня).
5. Поточний дрібний ремонт Острівське шосе;