У п’ятницю, 6 серпня, відбулась нарада заступника міського голови Оксани Рукавішнікової з керівниками структурних підрозділів. Участь у нараді взяли Костянтин Хутковський, Світлана Беседіна, Лариса Антонова, Галина Купливанчук,Тетяна Резніченко.
Нарада стосувалася реалізації державної політики у сфері забезпечення організації надання адміністративних послуг виконавчих органів міської ради та органів державної виконавчої влади. Цими питаннями опікується Департамент адміністративних послуг Херсонської міської ради під керівництвом Костянтина Хутковського.
На нараді обговорювали десятирічну Стратегію розвитку надання адміністративних послуг, зокрема важливість запровадження мобільних ЦНАПів, які охоплюватимуть як людей з віддалених районів територіальної громади, так і містян, що не можуть пересуватися самостійно. Таким чином отримання адміністративних послуг стане доступнішим.
Оксана Рукавішнікова зазначила, що міський голова Ігор Колихаєв наполягає на якомога швидшому впровадженню особистого кабінету користувача. Зареєструвавши свій кабінет, користувач зможе відстежувати рух свого документу та стан його готовності. Також у процесі робота із запровадження онлайн запису до електронної черги через вебпортал електронних послуг.
У Стратегії розвитку передбачається й турбота про літніх людей: задля їхнього комфорту у бібліотеках планується встановлення комп’ютерів з підключенням до Єдиного порталу державних послуг “Дія”. Це дасть змогу літнім мешканцям територіальної громади замовляти адміністративні послуги в особистому кабінеті онлайн:
“Херсонська об’єднана територіальна громада налічує 36 бібліотек, до яких приходять літні люди, аби через особистий кабінет на порталах організацій, що надають комунальні послуги, внести показники лічильників. Їм підказують, вчать користуватися гаджетами та інтернетом. Людям буде зручно підійти до бібліотеки у районі проживання та зробити все в одному місті. Такий крок теж сприятиме доступності адміністративних послуг. Це абсолютно реальні речі! Якщо у 2016 році ЦНАП надавав 118 послуг, то цього року вже понад 150, до початку наступного року плануємо збільшити перелік до 200. У Стратегії розвитку на 10 років передбачається спрощення процедур отримання адміністративних послуг, уникнення використання посередницьких послуг при їхньому отриманні, що сприятиме протидії корупції, і обов’язково підвищення рівня задоволеності замовників якістю наданих адміністративних послуг”, – пояснює заступник міського голови Оксана Рукавішнікова.
У середині серпня відбудеться презентація Стратегії розвитку надання адміністративних послуг на 10 років. Слідкуйте за анонсами.