Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про роботу, проведену за тиждень.
- Проведено комісію з реорганізації та управління справами селищних, сільських рад та їхніх виконавчих комітетів з питання прискорення перереєстрації речових прав на майно за Херсонською міською радою. Обговорені результати перевірок виконавчого комітету Степанівської сільської ради із представниками Державної податкової служби.
- Взято участь у засіданнях депутатських комісій при розгляді проєктів рішень щодо встановлення ставок податків і зборів, які будуть діяти на території Херсонської міської територіальної громади з 01 січня 2022 року у разі ухвалення відповідних рішень депутатами ради на позачерговій сесії ради.
З фінансово-бюджетних питань
- З метою закупівлі нової техніки та обладнання для здійснення комплексу заходів щодо забезпечення чистоти і порядку в місті оголошено конкурси з відбору банківської установи для укладання договорів фінансового лізингу. Інформацію про конкурси та умови проведення опубліковано на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів.
- Здійснено фінансування пільгових перевезень окремих категорій громадян водним та автомобільним транспортом до дачних ділянок, розташованих у складі територій Білозерської, Голопристанської та Олешківської територіальних громад. За другу половину травня 2021 року КП «Херсонський комунальний транспортний сервіс» компенсовано з бюджету 250,9 тис. грн.
Робота, направлена на забезпечення ефективності використання коштів та майна міської територіальної громади
Здійснюється аналіз ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів:
- КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона»;
- КП «Ритуальна служба м. Херсона»;
- КП «Міське дорожнє управління».
Проведено попередній аналіз закупівлі медичного обладнання (пристрій аварійного електроживлення, дозатор кисню із зволожувачем) КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Карабелеша».
Проаналізовано економічний ефект від запровадження в закладах освіти електронної системи обліку продуктів харчування.
З надання адміністративних послуг
- Відділом адміністративних послуг видано 618 результатів адміністративних послуг, надано понад 800 консультацій суб’єктам звернення.
- Розглянуто 218 заяв громадян та суб’єктів господарювання щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
- Забезпечено роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації та зняття з реєстрації. Протягом тижня здійснено реєстрацію місця поживання 143 осіб, знято з реєстрації місця проживання 310 осіб; видано 359 довідок про реєстрацію місця проживання особи.