Звіт керуючого справами виконавчого комітету Максима Кондратенка щодо виконаної роботи упродовж тижня

Новини
👁 353

Керуючий справами виконавчого комітету Херсонської міської ради Максим Кондратенко звітує про роботу, проведену з 12.07.2021 до 16.07.2021

Відділом звернень прийнято та опрацьовано 198 звернень громадян, проконтрольовано стан виконання повноту та якість підготовлених відповідей на
93 звернення, з них 64 мали позитивне вирішення, а саме:
– для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проєктні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їхнього числа здійснено виїзд для обстеження стану квартири, розташованої за адресою: м.Херсон, вул. Театральна, 36 кв.59, за результатами складено акт;
– заявниці надано довідку про реєстрацію як фізичної особи-підприємця з 13.05.1997;
– заявнику видано свідоцтво про право власності на квартиру;
– відновлено електро- та водопостачання багатоквартирного будинку № 7 корпус 1, 2 по просп. 200-річчя Херсона;
– 9 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування та інше;
– 23 власникам індивідуального житлового будинку погоджено акт зовнішніх меж земельної ділянки для подальшого виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність та інше.


Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 8 запитів на публічну інформацію.
14.07.2021 організовано проведення особистого прийому громадян міським головою. За результатами розгляду питань, порушених громадянами на особистому прийомі, міський голова дав доручення провести інвентаризацію усіх гуртожитків міста з метою виявлення житлових приміщень, які можна надати сім’ям херсонців, що потребують покращення житлових умов; здійснити перевірку законності розміщення холодильного обладнання на зупинці громадського транспорту по просп. Ушакова, 67 та виносної торгівлі по вул. Маяковського (від вул. Потьомкінської до вул. Рішельєвської), у разі виявлення порушень вжити заходів реагування; перевірити наявність дозвільних документів на проведення реконструкції першого поверху гуртожитку по вул. Фестивальній, 4, у разі виявлення порушень вжити необхідних заходів.


Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:
– забезпечено оприлюднення інформації на офіційному вебсайті міської ради про виявлення рухомого безхазяйного майна (об’єкти зовнішнього освітлення на території приєднаних громад, що не перебувають на балансовому обліку жодного підприємства;
– забезпечено розміщення інформації щодо проведення опитування на офіційному вебсайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів, з метою дослідження рівня поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб про зміни ставок податку та встановлення додаткових пільг з його сплати;
– забезпечено підготовку документів з укладання договорів оренди 10 об’єктів комунальної власності міської територіальної громади (передача в оренду без проведення аукціону в ЕТС «Прозоро. Продажі»).

Прийнято та опрацьовано 8 звернень фізичних та юридичних осіб про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати, 11 – з майнових та земельних питань, проінформовано 7 запитувачів про місцеперебування документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста.


08 червня 2021 року відділом координації публічних закупівель проведено семінар – практикум з розпорядниками та одержувачами коштів місцевого бюджету щодо змін, внесених до Закону України «Про публічні закупівлі» та практика їх застосування при закупівлі товарів, робіт і послуг коштом місцевого бюджету.
12 червня 2021 року проведено нараду з головами старостинських округів та керівниками комунальних підприємств, які обслуговують старостинські округи, щодо організації в них закупівельного процесу відповідно до чинного законодавства.
Розглянуто та підготовлено рекомендації по тендерних документаціях на закупівлю:
– Управлінню освіти Херсонської міської ради на за закупівлю послуг з технічного обслуговування обладнання автоматичних систем пожежної сигналізації, пожежогасіння та системи оповіщення про пожежу будівлі;
– КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» Херсонської міської ради на закупівлю апаратури для підтримування фізіологічних функцій організму;
– КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського» Херсонської міської ради на закупівлю кисню медичного рідкого.


Управлінням з питань персоналу міської ради здійснено:
– опрацювання 67 заяв з кадрових питань, підготовку 79 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших питань персоналу, проходження служби;
– підготовку 116 завірених копій документів для долучення до запитів чи для передання у роботу бухгалтерським службам виконавчих органів міської ради, до комунальних підприємств, установ та закладів Херсонської міської територіальної громади;
– організацію проведення перевірки осіб, які призначаються на посади посадових осіб виконавчих органів міської ради відповідно до Закону України «Про очищення влади» та підготовки відповідних документів щодо цього;
– підготовку та направлення 15 повідомлень до уповноважених органів стосовно змін персоналу у виконавчих органах міської ради, покладання обов’язків тимчасово відсутніх керівників, зміни облікових даних військовозобов’язаних працівників виконавчих органів міської ради.

Вам також може сподобатися

Перехрестя Стрітенська – Комкова тимчасово без світлофорного регулювання
Заступник міського голови Олександр Лук’яненко звітує про роботу, виконану за тиждень

Новини міста

Головне за місяць