Звіт заступника міського голови Оксани Рукавішнікової щодо виконаної роботи упродовж тижня

Новини
👁 160

Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує за роботу, що була проведена за період з 12 липня до 16 липня 2021 року

Проведено засідання комісії з реорганізації та управління справами селищних, сільських рад та їхніх виконавчих комітетів з питань: забезпечення прискорення прийняття майна у власність Херсонської територіальної громади задля завершення процедури ліквідації селищних, сільських рад та їхніх виконавчих комітетів, отримання для розгляду судових справ копій документів виконавчого комітету Степанівської сільської ради.

Взято участь у роботі:

– комісії з відбору банківської установи для здійснення місцевих запозичень до бюджету Херсонської міської територіальної громади;

– засідань постійної комісії з питань фінансів, планування бюджету, інвестицій, регуляторної політики та соціально-економічного розвитку для розгляду проєктів рішень, які запропоновані до розгляду на черговому пленарному засіданні сесії Херсонської міської ради.

З фінансово-бюджетних питань

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09.07.2021 №575 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2021 рік» бюджету Херсонської міської територіальної громади спрямовується 7,8 млн грн субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», а саме на:

– закупівлю засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи в сумі 5,7 млн грн, з них: 25% – закупівлю засобів навчання та обладнання (крім комп’ютерного) для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нова українська школа» – 1,5 млн грн, 35% – закупівлю сучасних меблів для початкових класів нової української школи – 2,9 млн грн, 40% – закупівлю комп’ютерного обладнання для початкових класів – 1,3 млн грн; 30% – коштом бюджету громади в сумі 2,4 млн грн.

– закупівлю комп’ютерного та мультимедійного обладнання, пристосувань для навчальних кабінетів, засобів навчання, у тому числі навчально-методичної та навчальної літератури, зошитів з друкованою основою, у тому числі їх електронних версій та з аудіосупроводом для закладів загальної середньої освіти, що є учасниками всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» в сумі 271,3 тис. грн;

– підвищення кваліфікації вчителів, які забезпечують здобуття учнями 5-11 (12) класів закладів загальної середньої освіти в сумі 1,7 млн грн;

– проведення супервізії в сумі 96,6 тис. грн.

Проведено фінансування видатків бюджету Херсонської міської територіальної громади в сумі 1,2 млн грн для оплати лізингових платежів за договором фінансового лізингу між АБ «УКРГАЗБАНК» та КП «Херсонський комунальний транспортний сервіс» на закупівлю 30 нових міських автобусів із низьким рівнем підлоги.

Проведено фінансування видатків бюджету Херсонської міської територіальної громади в сумі 2,9 млн грн для оплати банківської комісії за договором кредитування між Європейським банком реконструкції та розвитку і МКП «Херсонелектротранс» на реалізацію проєкту «Поліпшення інфраструктури громадського транспорту міста Херсона шляхом закупівлі нових тролейбусів та супутнього ремонтного обладнання, ремонту та модернізації тролейбусної контактної мережі».

Підготовлено пропозиції міській раді на внесення відповідних змін до показників бюджету Херсонської міської територіальної громади.

Робота, направлена на забезпечення ефективності використання коштів та майна міської територіальної громади

Проведено аналіз ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів: КП «Гарантія», КП «Парки Херсона».

Проведено аналіз обґрунтованості потреби у виділенні додаткових коштів департаменту міського господарства на суму 84 млн грн: опрацьовано заявки на додаткове фінансування, здійснено розрахунки, проведено оцінку їх обґрунтованості. За результатами аналізу визначено непідтверджену потребу (завищені обсяги матеріалів, послуг, ціни) в сумі 14,4 млн грн.

З метою контролю за ефективністю використання коштів бюджету територіальної громади міста Херсона, на виконання розпорядження міського голови, опрацьовано 27 запитів – матеріали щодо обґрунтованості очікуваної вартості закупівель, що планують оголошувати виконавчі органи, комунальні заклади, установи, підприємства, із них погоджено 15 на суму 12,4 млн грн, сума економії в результаті відпрацювання становить 943,8 тис. грн. Зокрема, зменшено очікувану вартість по запиту управління освіти. Управлінням аудиту та контролю відпрацьовані матеріали щодо проведення капітальних ремонтів у 5 навчальних закладах (3 в харчоблоках, 1 – подвір’я, 1 – огорожі) на суму 4,3 млн грн, після проведення аналізу кошторисів встановлено завищення вартості матеріалів та робіт на суму 737,9 тис. грн. Листи зауваження направлено для зменшення очікуваної вартості. В роботі знаходиться 16 запитів.

З надання адміністративних послуг

Проведено зустріч з представниками проєкту DG East «Демократичне врядування у Східній Україні» та майбутніми надавачами адміністративних послуг органів місцевого самоврядування та виконавчих органів влади, яким запропоновано запровадити надання їхніх послуг через Центр надання адміністративних послуг Херсонської міської територіальної громади. Налагоджено співпрацю щодо поліпшення умов надання адміністративних послуг населенню шляхом створення Мультицентру.

Відділом адміністративних послуг видано 328 результатів адміністративних послуг, надано 245 консультацій суб’єктам звернення. Розглянуто 162 заяви громадян та суб’єктів господарювання щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Забезпечено роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації та зняття з реєстрації. Протягом тижня здійснено реєстрацію місця поживання 169 осіб, знято з реєстрації місця проживання 338 осіб, видано 395 довідок про реєстрацію місця проживання особи.

Розширено графік прийому громадян щочетверга на 4 години.

Вам також може сподобатися

Скільки коштує послуга вивезення будівельного сміття? Консультують у ХАКС
Інспекція з благоустрою здійснила перевірку у Корабельному районі

Новини міста

Головне за місяць