Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку департаменту міського господарства Херсонської міської ради
Враховуючи пропозиції, які надходили від мешканців міста протягом 3 місяців та були опрацьовані робочою групою, управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку департаменту міського господарства Херсонської міської ради пропонує заходи, які будуть сприяти оптимізації та розвитку міської транспортної системи, зокрема:
- відмовитись від старих маршруток малої місткості на користь нових сучасних автобусів середньої та великої місткості;
- ліквідувати маршрути, які дублюють тролейбусні маршрути та один одного, з метою підвищення рентабельності пасажирських перевезень;
- зробити акцент на закупівлю транспорту, який пристосований для використання маломобільними верствами населення;
- об’єднати розрізнені маршрути в єдину інфраструктурну систему;
- покращити екологічний стан пасажирських перевезень за рахунок скорочення пробігу транспорту та впровадження нових екологічних стандартів Євро-5 і Євро-6;
- змінити транспортні маршрути міста таким чином, щоб забезпечити транспортну доступність для всіх частин міста;
- перейти до європейської моделі оплати транспортної роботи, яка передбачає, що оплата перевізникам здійснюється безпосередньо за фактично виконані рейси, зокрема за кількість кілометрів, які проїхав транспортний засіб, з урахуванням дотримання графіків.
Така модель дозволить позбутися перегонів водіїв транспортних засобів, які вони здійснюють з метою наповнення транспортного засобу пасажирами. Тобто, за європейської моделі заробіток водіїв не буде залежати від кількості перевезених пасажирів.
- створити єдиний міський центр планування, контролю та аналітики транспортних перевезень;
- впровадити єдиний електронний квиток на весь громадський транспорт та безготівкову пересадку пасажирів.
Більш детально з усіма пропозиціями по підвищенню ефективності пасажирських перевезень у Херсоні, зокрема, по зміні маршрутів, ліквідації старих та впровадженню нових маршрутів, можна ознайомитися в проекті.
Існуюча транспортна модель сьогодні – це модель, за якою, фактично, головним є водій, який здає підприємцю певну суму грошей за добу і визначає за якими маршрутами йому краще їздити, щоб більше заробити. Як наслідок, ми маємо “полювання” за пасажирами, намагання їздити перед маршрутами один одного, а також недотримання графіку. Водії самі вирішують, коли виходити на маршрут, з якою швидкістю їздити, коли закінчувати робочий день та інше. Також, навіть змінювати маршрут або не доїжджати до кінцевих, до яких зобов’язані доїжджати. Також через готівкові розрахунки та не бажання пасажирів отримувати квитки на проїзд в автомобільному транспорті, неможливо розрахувати загальну кількість перевезених пасажирів, а також пільгових категорій громадян.
Хочу зазначити, що Транспорт – це питання, яке на сьогоднішній день є серйозним недоліком міста. І по соціологічним опитуванням потребує негайне вирішення та вжиття невідкладних заходів. Тому вирішувати його необхідно вже сьогодні.
Шановні мешканці територіальної громади, протягом 10 днів з дня опублікування проекту маршрутної мережі приймаємо Ваші пропозиції на електрону адресу [email protected] на ім’я начальника управління транспортної,дорожньої інфраструктури і зв’язку департаменту міського господарства Марину Віркун.
З повагою Марина ВІРКУН