Відкриті вакансії від 18.06.2025

Вакансії
👁 374
  1. Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності управління бухгалтерського обліку та звітності, фінансово-господарського забезпечення Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст за напрямками економічних знань, фінансів, бухгалтерського обліку, вільне володіння державною мовою, досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій та закладів, незалежно від форм власності, від 3-х років, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • знання чинного законодавства, що регулює бюджетний облік, податкову та фінансову звітність;
  • вміння працювати з відповідними програмами та системами бухгалтерського обліку, прийнятими в бюджетних установах;
  • досвід роботи з меморіально-ордерною формою обліку;
  • знання та вміння складати бюджетну та фінансову звітність;
  • навички роботи з первинними документами та їх обробки;
  • вміння аналізувати фінансову інформацію та готувати звіти для керівництва;
  • ведення бухгалтерського обліку основних засобів, запасів. ТМЦ, пально- мастильних матеріалів;

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення управління бухгалтерського обліку та звітності, фінансово-господарського забезпечення Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст за напрямками економічних знань, фінансів, бухгалтерського обліку, вільне володіння державною мовою, досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій та закладів, незалежно від форм власності, від 3-х років, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • знання чинного законодавства, що регулює бюджетний облік, податкову та фінансову звітність;
  • вміння працювати з відповідними програмами та системами бухгалтерського обліку, прийнятими в бюджетних установах;
  • досвід роботи з меморіально-ордерною формою обліку;
  • знання та вміння складати бюджетну та фінансову звітність;
  • навички роботи з первинними документами та їх обробки;
  • вміння аналізувати фінансову інформацію та готувати звіти для керівництва;
  • ведення бухгалтерського обліку основних засобів, запасів, ТМЦ, пально- мастильних матеріалів;

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Головний спеціаліст гуманітарного відділу управління соціально- гуманітарної роботи Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст, бакалавр, вільне володінням державною мовою, досвід роботи від 1-го року, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • збір, аналіз та узагальнення інформації щодо гуманітарних потреб населення;
  • формування заявок на отримання допомоги;
  • ведення обліку гуманітарної допомоги;
  • підготовка регулярної звітності;
  • взаємодія з благодійними фондами, гуманітарними організаціями та волонтерами;

-організація логістичних процесів.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Головний спеціаліст відділу соціального забезпечення управління соціально-гуманітарної роботи Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст, бакалавр, вільне володінням державною мовою, досвід роботи від 1-го року, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • організація надання соціальних послуг та допомог мешканцям Херсонської міської територіальної громади;
  • прийом звернень громадян, надання роз’яснень з питань соціального захисту;
  • підготовка документів для призначення державних соціальних допомог, пільг, компенсацій;
  • взаємодія з органами ПФУ, УСЗН, ЦНАП. гуманітарними організаціями;
  • підготовка аналітичних довідок, інформаційних листів, відповідей на звернення;
  • участь у формуванні щомісячної звітності.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Головний спеціаліст відділу взаємодії та оперативного реагування управління соціально-гуманітарної роботи Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст, бакалавр, вільне володінням державною мовою, досвід роботи від 1-го року, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • виїзди на місця обстрілів (оцінка пошкоджень, поквартирний обхід постраждалих домогосподарств з метою надання комплексної консультації та допомоги);
  • відвідування поранених мешканців в закладах охорони здоров’я з метою визначення потреб та надання комплексної консультації та допомоги (включно евакуація);
  • співпраця з кластерами ОСНА, благодійними, громадськими організаціями тощо, опрацювання шляхів доставки допомоги мешканцям;
  • підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів;
  • робота зі зверненнями, консультування мешканців.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Заступник начальника управління – начальник гуманітарного відділу управління соціально-гуманітарної роботи Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста), вільне володінням державною мовою, досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій та закладів незалежно від форм власності не менше трьох років, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • планування та організація діяльності відділу гуманітарної допомоги відповідно до законодавства, розпоряджень керівництва, нормативних документів;
  • координація збору, прийому, зберігання та розподілу гуманітарних вантажів (продукти, медикаменти, одяг, засоби гігієни тощо);
  • забезпечення своєчасного інформування мешканців про наявність гуманітарної допомоги, умови її отримання;
  • заємодія з державними органами, міжнародними гуманітарними організаціями, благодійними фондами, волонтерами;
  • організація логістики: транспортування, зберігання, облік гуманітарних вантажів;
  • контроль за правильністю оформлення документації (актів приймання- передачі, звітів, реєстрів отримувачів);
  • аналіз потреб населення, формування заявок на гуманітарну допомогу;
  • координація роботи мобільних груп та виїздів для адресної допомоги;
  • підготовка регулярної звітності;
  • забезпечення дотримання правил безпеки та внутрішнього трудового розпорядку.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Головний спеціаліст відділу з питань захисту населення та територій управління з питань цивільного захисту населення Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст, вільне володіння державною мовою, досвід роботи від 1-го року, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • реалізація державної політики у сфері цивільного захисту;
  • участь у плануванні, організації та проведенні евакуаційних заходів, в тому числі з небезпечних територій громади;
  • участь в обстеженнях об’єктів фонду захисних споруд та приміщень, що можуть бути використані як найпростіші укриття;
  • організація заходів щодо пожежної, техногенної безпеки, моніторинг і реагування на загрози;
  • підготовка аналітичних та інформаційних матеріалів, проектів розпорядчих документів, опрацювання звернень громадян та листів.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Головний спеціаліст відділу з питань забезпечення роботи пунктів незламності управління з питань цивільного захисту населення Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст, вільне володіння державною мовою, досвід роботи від 1-го року, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • забезпечення функціонування пунктів незламності й тимчасових пунктів розміщення евакуйованого населення;
  • комплектація об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту;
  • участь у плануванні, організації та проведенні евакуаційних заходів, в тому числі з небезпечних територій громади;
  • підготовка аналітичних та інформаційних матеріалів, проектів розпорядчих документів, опрацювання звернень громадян та листів.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Головний спеціаліст відділу з питань персоналу Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст, бакалавр, вільне володіння державною мовою, досвід роботи від 1-го року, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • прийом документів кандидатів на вакантні посади та оформлення трудових відносин;
  • підготовка проектів наказів щодо призначення, звільнення, переведення працівників, а також інших кадрових питань;
  • ведення обліку особових справ;
  • складання графіків відпусток, облік і підготовка відповідних наказів;
  • виконання інших завдань з кадрової роботи відповідно до законодавства.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Начальник відділу з питань оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст, вільне володіння державною мовою, досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій та закладів, незалежно від форм власності, від 3-х років, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • організація та координація діяльності відділу;
  • організація і проведення нарад, семінарів, робочих зустрічей з питань оборони, безпеки, протидії правопорушенням;
  • підготовка проектів наказів, розпоряджень, аналітичних матеріалів;
  • моніторинг обстановки в громаді: місця скупчення людей, ризики порушень правопорядку, громадської безпеки;
  • збір та аналіз інформації щодо ситуації зі злочинністю, підготовка пропозицій щодо її зниження;
  • забезпечення виконання режимних обмежень у воєнний час;
  • взаємодія з громадськими формуваннями, правоохоронними структурами, участь у перевірках та звітах щодо охорони громадського порядку.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Головний спеціаліст відділу з питань оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст, бакалавр, вільне володіння державною мовою, досвід роботи від 1-го року, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків.

Основні посадові (функціональні) обов’язки та повноваження:

  • готує проекти службових листів, інформацій, розпоряджень і наказів;
  • бере участь у підготовці переліків важливих об’єктів, що підлягають охороні та обороні в умовах воєнного стану;
  • здійснює моніторинг ситуації в громаді, у тому числі щодо масового скупчення людей та інших ризикових факторів у сфері громадської безпеки;
  • взаємодіє з правоохоронними органами з питань дотримання комендантської години, режиму світломаскування, охорони важливих об’єктів;
  • бере участь у зборі та узагальненні інформації щодо стану злочинності на території громади та підготовці пропозицій для керівництва;
  • працює з громадськими формуваннями, готує довідки, бере участь у зустрічах, заслуховуваннях та аналізі звітів про стан охорони правопорядку;
  • оформлює звернення громадян, установ, підприємств та організацій, запити на публічну інформацію;
  • готує матеріали до проведення нарад, зустрічей, а також проекти протоколів та інформаційних довідок.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

  1. Головний спеціаліст з питань захисту державної таємниці Херсонської міської військової адміністрації.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста), вільно володіє державною мовою, володіння навичками користувача комп’ютером на рівні, допустимому для виконання своїх обов’язків, досвід роботи в режимно-секретних органах не менше 1 року, за погодженням Управління Служби безпеки України в Херсонській області, та якому в установленому порядку надано відповідний допуск до державної таємниці.

Умови праці:

Робота здійснюється безпосередньо на робочому місці за місцем розташування Відділу (в укритті). Робочий день з 08:00 до 16:30, п’ятиденний робочий тиждень.

Резюме надсилати на e-mail: [email protected]

Вам також може сподобатися

Продовжує свою діяльність гуманітарний штаб: основні рішення
До уваги орендарів об’єктів комунальної власності!

Новини міста

Головне за місяць