З нормативно-правовими документами, які регулюють розміщення зовнішньої реклами можна ознайомитися в розділі “Зовнішня реклама” (https://miskrada-ks.gov.ua/pro-kherson/haluzi-mista/zovnishnia-reklama/normatyvni-akty-z-pytan-zovnishnoi-reklamy/ ) в розділі «Нормативні акти з питань зовнішньої реклами»;
1. Зовнішня реклама
Типи рекламних конструкцій та вимоги до них наведені в Класифікаторі типових рекламних засобів (https://miskrada-ks.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/1_2_zbirnyk_typovykh_spetsialnykh_konstruktsij_dlia_rozmishchennia_zovnishnoi.pdf).
- Адміністративна послуга з надання дозволу є безкоштовною.
- Плата за розміщення рекламної конструкції на місці, що перебуває у комунальній власності вноситься до бюджету міста щомісячно на підставі украденого договору згідно тарифів, затверджених рішенням виконкому від 18.05.2021 №203 «Про затвердження Тарифів і Коефіцієнтів на території Херсонської міської територіальної громади».
Закон України «Про рекламу»
Стаття 16. Зовнішня реклама
- Розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів – на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим – Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Під час видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.
Розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг здійснюється відповідно до цього Закону на підставі зазначених дозволів, які оформляються за участю центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами, або їх власників та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки дорожнього руху.
Зовнішня реклама на територіях, будинках та спорудах розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб).
Стягнення плати за видачу дозволів забороняється.
З процедурою оформлення дозволу ви можете ознайомитися в Правилах розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації в місті Херсоні, затверджених рішенням виконавчого комітету № 369 від 20.10.2015
– Рішення по встановлення/відмову у встановленні пріоритету – 10 роб.д.
– Рішення щодо видачі дозволу/відмову у видачі дозволу – 10 роб.д.
– Рішення про переоформлення/відмову у переоформленні дозволу – 2 роб.д.
– Рішення про продовження/відмову в продовженні дозволу -10 роб.д.
– Рішення про внесення/відмову у внесенні змін до дозволу -10 роб.д.
– Рішення про анулювання дозволу – 10 роб.д.
– Рішення про не укладання договору на право тимчасового користування місцем для розміщення РЗ- 3 роб.д.
– Рішення про продовження пріоритету/відмову у продовженні пріоритету – 10 роб.д.
– Інші звернення (анулювання заяви на оформлення дозволу, тощо) – 1 місяць.
Для отримання дозволу заявник, або уповноважена ним особа через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) надає заяву до якої додає такі ДОКУМЕНТИ:
Обов’язкові:
- Кольорове фото 10х15 см місця розміщення РЗ (у разі розміщення на фасаді будівель та споруд надається фотокартка всього фасаду будівлі з усіма вже розміщеними РЗ);
- Комп’ютерний макет місця, на якому планується розташування РЗ;
- Ескіз РЗ з конструктивним рішенням (формат А4)* – 2 екз. з печаткою та підписом розробника.
Має обов’язково містити інформацію щодо:
- основних габаритних розмірів,
- вузлів кріплення,
- застосованих матеріалів,
- підключення до інженерних мереж,
- інших технічних характеристик щодо дотримання вимог до проектування та конструювання.
*До конструктивного рішення додається завірена належним чином копія ліцензії чи кваліфікаційного сертифіката розробника, що підтверджує право останнього виконувати послуги (роботи) будівельного проектування та конструювання або пов’язані із створенням об’єкта архітектури.
Додаткові:
Тумба | – Документ, що посвідчує право власності (користування) місцем розміщення РЗ – Детальний план території з показом меж земельної ділянки (М 1:500) |
Прапор (розміщується на власних або наданих в користування територіях) | – Документ, що посвідчує право власності (користування) місцем розміщення РЗ – Детальний план території з показом меж земельної ділянки (М 1:500) |
Конструкція на даху | – Експертний висновок про технічний стан конструкцій даху будівлі – Розрахунок несучих конструкцій рекламоносія з урахуванням вітрових, снігових та інших навантажень |
Щит на фасаді | – Паспорт фасаду в частині розміщення рекламних засобів |
Відеоекран на фасаді | – Паспорт фасаду в частині розміщення рекламних засобів – Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
Медіафасад | – Паспорт фасаду в частині розміщення рекламних засобів – Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – Висновок впливу роботи системи освітлення на оточуючу забудову |
Лайтпостер на фасаді | – Паспорт фасаду в частині розміщення рекламних засобів |
Банер на фасаді | – Технічний паспорт будівлі – Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
Банер на фасаді та будівельних риштуваннях | – Документ, що підтверджує право на виконання будівельних робіт |
Стела | – Документ, що посвідчує право власності (користування) місцем розміщення РЗ – Детальний план території з показом меж земельної ділянки (М 1:500) |
Всі заяви та документи подаються через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)
На наступний день після закінчення встановленого терміну розряду Ви можете звернутись до ЦНАП та отримати на руки результат розгляду вашого звернення.
Додатково ЦНАП надсилає смс на зазначений Вами номер телефону про розгляд справи.
Тимчасово, до розроблення схем розташування елементів благоустрою на території Херсонської міської територіальної громади дозволи на розміщення об’єктів зовнішньої реклами видаються терміном на 1 рік (рішення виконкому Херсонської міської ради від 23.12.2020 №378.
Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви розповсюджувача зовнішньої реклами або уповноваженої ним особи, яка подається через ЦНАП не пізніше ніж за один місяць! та не раніше ніж за шість місяців! до закінчення строку дії дозволу, разом з оригіналом виданого дозволу, висновком щодо відповідності рекламного засобу вимогам безпеки, оригіналом листа – погодження від власника (уповноваженого ними органу (особи) місця розміщення рекламного засобу та актом звірки розрахунків за договором на право тимчасового користуванням місцем (у разі коли місце розміщення рекламного засобу перебуває в комунальній власності).
Дозвіл переоформлюється у разі:
– зміни найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи – підприємця;
– зміни місцезнаходження суб’єкта господарювання;
– набуття права власності на РЗ іншою особою.
У разі виникнення підстав для переоформлення, особа протягом п’яти робочих днів із дня настання таких підстав подає до адміністратора ЦНАП заяву про переоформлення та сам Дозвіл.
До заяви додаються:
– документ, який посвідчує право власності на РЗ, копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, копія паспорта (у разі переоформлення на ФОП), банківські реквізити;
– оригінал чинного Дозволу.
Строк дії переоформленого документа дозвільного характеру не може перевищувати строк дії, зазначений у документі дозвільного характеру, що переоформлявся.
Ні. Підставою для розміщення рекламного засобу є виданий у встановленому порядку дозвіл. Встановлений пріоритет є частиною дозвільно-погоджувальної процедури і не є підставою для розміщення рекламного засобу.