При оформленні дозволу на розміщення зовнішньої реклами, в разі, якщо рекламний засіб розміщується на місці, яке належить до комунальної власності протягом п’яти робочих днів з дати реєстрації заяви робочий орган перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, стосовно його відповідності вимогам Правил, наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку Дозволу.

            Після перевірки місця Робочий орган приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову в установленні пріоритету, з урахуванням рекомендацій постійної комісії.

З дня прийняття рішення про встановлення пріоритету на місце розміщення рекламного засобу, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Херсона, заявник укладає з Управлінням договір на право тимчасового користування цим місцем.

Так, якщо будинок  належить до комунальної власності.

 

Ні, якщо будинок (не окреме приміщення, а будинок в цілому) належить до державної або приватної власності. Але за умови подання до Управління через ЦНАП завірених у встановленому порядку копій відповідних документів, що посвідчують перебування місць розміщення РЗ у державній або приватній власності протягом п’яти робочих днів з дня встановлення пріоритету Управлінням.

З тарифами та порядком визначення розміру плати за тимчасове користування місцями, що перебувають у комунальній власності для розміщення рекламних засобів ви можете ознайомитись у рішенні виконкому від 18.05.2021 №203 «Про затвердження Тарифів і Коефіцієнтів на території Херсонської міської територіальної громади»

Плата за місяць за тимчасове користування об’єктами і територіями для розташування (розміщення) рекламних засобів у Херсонській міській територіальній громаді розраховується за формулою:

 

П = S х Р х А, де:

 

П – розмір плати за місяць,

S – площа рекламного засобу, при цьому:

– площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу;

– у разі розташування/розміщення на даху, стіні будівлі, споруді рекламного засобу, що має складну конфігурацію, розрахунок оплачуваної площі провадиться за площею прямокутника, в який цілком уписується рекламний засіб;

– для окремо розташованих/розміщених рекламних засобів, що мають складну конфігурацію (наприклад: іміджеві установки), оплачувана площа рекламного засобу визначається, виходячи із суми площі прямокутника, в який цілком уписується рекламне поле, і площі елементів конструкцій, в тому числі, які несуть рекламну чи іміджеву інформацію;

Р – тариф користування місцем на території та об’єктах;

А – коефіцієнт зони розташування/розміщення рекламного засобу.

1,5 – коефіцієнт, який застосовується до визначеної суми у разі розміщення зовнішньої реклами (постера) більше ніж на одній поверхні рекламного засобу [дво- та більше стороння, призма (призматрон), скролл, телеекрани тощо].

Інформація про наявну заборгованість по договору міститься в рахунку, який Вам направляється, а також  Ви можете написати на електронну адресу управління [email protected], щоб уточнити це питання