Соціальна реклама – це вид некомерційної реклами, яка спрямована привернути увагу до соціальних проблем та загальнолюдських цінностей (пропагування здорового способу життя, охорони здоров’я/природи, збереження енергоресурсів, профілактика правопорушень, популяризація державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, соціального захисту, висвітлення загальнодержавних та загальноміських подій, заходів, свят) і немає на меті отримання прибутку.
4. Соціальна реклама
Замовником соціальної реклами може бути будь-яка особа.
Сюжет соціальної реклами повинен відповідати вимогам статті 6, статті 8, статті 12 Закону України «Про рекламу», статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Соціальна реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як соціальну рекламу, не мати політичної або комерційної мети, не містити посилання на певні марки, бренди, особу, продукти, тощо.
Соціальну рекламу на рекламних засобах можна розмістити двома способами:
- звернутись напряму до оператора (власника рекламного засобу) з відповідною пропозицією;
- звернутись до міського голови/начальника Херсонської міської військової адміністрації з відповідним клопотанням щодо розміщення соціальної реклами, попередньо узгодивши з управлінням маркетингу міста і туризму міської ради макет сюжету та кількість постерів.
В першому випадку – це договірні відносини між суб’єктами.
В другому випадку потрібно враховувати суспільні проблеми та теми, висвітлення яких буде актуальним у поточному році.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
3амовник соціальної реклами оплачує друк постерів (плакатів) та поклейку (за домовленістю), попередньо узгодивши з управлінням місця розташування.
Кому:
(не на Управління маркетингу міста і туризму міської ради!)
Херсонському міському голові/Начальникові Херсонської міської військової адміністрації
ПІБ
просп. Ушакова,37
м. Херсон, 73000
Від кого:
повне найменування юридичної особи або ПІБ фізичної особи
контактні дані
ТЕКСТ ЗАЯВИ пишеться в довільній формі.
Обов’язково зазначити:
- Тип (роль) соціальної реклами з обґрунтуванням цілей, мети та корисності.
- Строк, на який хотіли б розмістити соціальну рекламу.
- Розмір плакатів;
- Кількість рекламних засобів.
- Макети сюжетів (в друкованому кольоровому варіанті або посилання на них).
Зміст сюжету реклами повинен відповідати вимогам статей 4, 6, 8 – 12, 20 Закону України «Про рекламу», статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»
Крім того сюжет соціальної реклами не повинен містити:
- прізвищ, імен, по батькові фізичних осіб, що займають посади, визначені пунктами 1, 4частини першої статті 3 Закону України “Про запобігання корупції”
- інформації, що сприяє формуванню і підтриманню обізнаності, інтересу до певної партії (організації партії) чи кандидата, їхні програми, передбачені програмами заходи, діяльність, які вони здійснюють чи підтримують
- посилань на конкретний товар та/або його виробника
- посилань на рекламодавця (замовника). Виняток – якщо рекламодавцем (замовником) є громадське об’єднання чи благодійна організація або меценат фізичної культури і спорту (під час підготовки та проведення офіційних спортивних заходів та спортивних змагань), які не мають на меті отримання прибутку)
- на об’єкти права інтелектуальної власності (логотип, торгівельна марка, тощо), що належать виробнику товару/замовнику. Виняток – реклама національних фільмів
*Для розміщення символіки чи логотипу на макеті, останні повинні бути зареєстровані відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” або мати правову охорону відповідно до Закону України”Про охорону прав на знаки для товарів та послуг”
ВАЖЛИВО: не вважається соціальною рекламою інформація, спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку, якщо така інформація використовується з метою спонукання виборців голосувати за певну партію (організацію партії) чи кандидата або проти них чи містить посилання на їхні програми, заходи, діяльність, які вони здійснюють чи підтримують.