ЗОНА І. Зона парків та скверів
Рекламні засоби розташовуються із урахуванням характеристик парку/скверу, із погодженням необхідних служб, відповідальної особи, у господарському віданні якої знаходиться дана територія (об’єкт), за окремим рішенням виконавчого комітету міської ради, у межах парку/скверу, затверджених відповідним нормативним документом уповноваженого органу.
ЗОНА II. Зона площ
Дозволяється розташування сучасних світлових рекламних засобів зі стаціонарним або динамічним інформаційним полем, котрий в обов’язковому порядку повинен передбачати умови забезпечення благоустрою прилеглої території та назви площі, за можливості освітлення (у разі технічної можливості), наявності відеокамер, у межах площ, затверджених відповідним нормативним документом уповноваженого органу.
ЗОНА III. Зона охорони пам’яток історичної та культурної спадщини
Територія в межах зони охорони пам’яток та історичного ареалу населених місць, містить багато архітектурних, історичних, культурних пам’яток, для херсонців та гостей міста має функціональне призначення, планування структури, характер забудови культурної спадщини.
У зоні III розташування рекламних засобів упроваджується за окремим рішенням виконавчого комітету міської ради, з урахуванням особливостей території (вулиці, проспекту, провулка тощо) та об’єктів (будинків, будівель), погоджується відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади згідно з вимогами законодавства України про охорону культурної спадщини. Межі і зони охорони пам’яток та історичних ареалів міста Херсона використовуються відповідно до затвердженого історико-архітектурного опорного плану м. Херсона з визначенням режиму регулювання забудови в межах історичного ареалу.
ЗОНИ ІУ-У. Зони адміністративного центру, ділової, громадської, комерційної активності загальноміського значення Херсонської міської територіальної громади
Територія центральної частини міської територіальної громади та в межах головних транспортних магістралей і проспектів, вулиць. Зони характеризуються змішаністю з межами історичної частини міста, досить щільною забудовою, старою архітектурою, наявністю композиційно з неорганізованих ділянок, у складі спільності функціонального, архітектурно-планувального та економічного видів забудов.
Особливістю даних зон є велика протяжність і наявність різного за характером архітектурно-ландшафтного оточення. Розповсюдження рекламних засобів дозволяється без перевантаження. Доцільно розміщувати сучасні рекламні об’єкти зі стаціонарним або динамічним інформаційним полем, але з індивідуальним підходом щодо кожної території.
У даних зонах типи (види) рекламних засобів та розмір поверхні (площі) розміщення зовнішньої реклами регулюються попитом та іншими ринковими умовами, архітектурними та естетичними нормами, вимогами правил дорожнього руху та встановлюються на кожній вулиці (проспекті та шосе) стандартного типу. Винятком є бульвари, на яких дозволяється розташування виключно світлових (можливо двосторонніх) рекламних конструкцій типу сітілайт (розміром 1,2 х 1,8 м) або нетипових стел, площа та розмір яких не перевищуватимуть типу сітілайта. При розміщенні декількох великогабаритних рекламних засобів, розміром поверхні більше 5 кв.м в одному напрямку, відстань між ними повинна бути не менше 100,0 м, з урахуванням норм дорожнього руху та архітектурних норм, у разі розташування рекламного засобу розміром поверхні менше ніж 5 кв.м, між двома рекламними засобами, відстань від одного та іншого великогабаритного засобу до такого рекламного об’єкта повинна становити 50 м (вздовж однієї лінії).
ЗОНА VI. Зона загального рекламного контролю
Території житлових («спальних») та промислових районів, приєднаних сільських та селищних рад, що не увійшли до зон І -V . Території цієї зони розташовані навкруги старих промислових підприємств і транспортних вузлів і характеризуються змішаністю багатоповерхових і малоповерхових будинків, мають домінуючі маршрути переміщення переважної більшості людей, обумовлені наявністю установ, магазинів, соціальних і розважальних закладів, напрямків руху транспорту. Дозволяється розміщення всіх типів, видів рекламних засобів за загальними вимогами, з урахуванням естетичних та технічних вимог. При розміщенні декількох великогабаритних рекламних засобів, розміром поверхні більше 5 кв.м в одному напрямку, відстань між ними повинна бути не менше 100,0 м, з урахуванням норм дорожнього руху, архітектурних та естетичних вимог, у разі розташування рекламного засобу розміром поверхні менше ніж 5 кв.м, між двома рекламними засобами, відстань від одного та іншого великогабаритного засобу до такого рекламного об’єкта повинна бути 50 м.